پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 تیر 1398 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 57627

رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت خطاب به استاندار:

بافت تاریخی دهدشت نیازمند نگاه ویژه شماست/تیم های ورزشی نیازمند حمایت هستند/به انتظار طولانی مردم سمغان پایان دهید/وضعیت حکم فرمانداری کهگیلویه را مشخص کنید

محمدحسین جمشیدی گفت:دهدشت شهر هفت گنبد و شهر بلادشاپور است که تاکنون به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شورای اسلامی شهردهدشت در جلسه شوراها و شهردارهای استان بار دیگر صدای مظلومیت کهگیلویه را به گوش استاندار جدید استان رساند.

به گزارش صدای جنوب،محمدحسین جمشیدی گفت:دهدشت شهر هفت گنبد و شهر بلادشاپور است که تاکنون به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

وی افزود:شهر دهدشت دارای بافت تاریخی بلادشاپور است ولی وقتی ریاست  سازمان میراث فرهنگی کشور به استان ما می آید  حتی بازدیدی سطحی از این بافت نمی کند و بدانید بافت تاریخی دهدشت چشم انتظار تدبیر شماست.

وی خطاب به کلانتری گفت: به دلیل اینکه توزیع اعتبارات در استان ما تا الان ناعادلانه بود متاسفانه پروژه کمربندی ۳ دهدشت ۲۸سال مسکوت مانده و امیدوارم در اعتبارات ۹۸ فکری برای این پروژه داشته باشید.
جمشیدی ادامه داد: ماشین آتشنشانی دهدشت قدمت ۵۰ساله دارد و جوابگوی اتفاقات نیست.
جمشیدی در مورد روستای سمغان نیز گفت:این روستا چسبیده به شهر دهدشت است که فاقد کد روستایی است و  به شهر هم الحاق نمی شود و هیچ اعتباری به این روستا نیز تعلق نمی گیرد که مردم چشم انتظار تدبیر شما برای پایان انتظار طولانی مدت دارند.
محمدحسین جمشیدی تصریح کرد:جناب استاندار شهر دهدشت به جای ۲ورودی چهار ورودی دارد ولی متاسفانه ادارات راه و شهرسازی و حمل نقل جاده ای پای کار نیستند و این ورودها رها شده است.
وی با مرور افتخارات ورزشی این شهرستان اظهارداشت:دهدشت تنها شهری در استان است که سه تیم در مسابقات لیگ های برتر کشوری دارد بطوری که فراز بام هم اکنون برای استان اعتبار می آورد و ضروری است که از این تیم ها حمایت شود.
وی یاداور شد که فرمانداری دهشت ببش از یکسال است که  با سرپرستی مدیریت میشود و  انتظار داریم وضعیت حکم فرماندار را مشخص کنید.
رییس شورای اسلامی شهردهدشت درپایان گفت:برنامه ای برای استفاده شهرداری ها از بخش خصوصی داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت