پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1398 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 57679

مسوولان تحت تاثیر فشارهای آمریکا و اروپا قرار نگیرند

امام جمعه سوق گفت:ایران با کاهش تعهدات برجامی اروپا را در ۲ راهی استقلال یا تسلیم در برابر آمریکا قرار داده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه شهر سوق گفت : روز عفاف و حجاب قیام خونین گوهرشاد که از عظیم ترین و مظلومانه ترین نهضت تاریخ جهان در دفاع از حجاب است و تنها یکی از نمونه ها نمونه هایی ست که به نام مردم این سرزمین ثبت شده است.

حجت الاسلام کیانی گفت: ایرانیان همیشه در تاریخ معروف به نجابت و عفت بودند و این میراث گرانبها را در طول تاریخ کهن این سرزمین حفظ کرده‌اند. تاریخ مبارزات و نهضت های ایرانیان نشان داده که مردم این سرزمین در سخت ترین شرایط اقتصادی، سیاسی، جنگ و … مقاومت کردند اما هر جا بحث از غیرت و ناموس در میان بوده کوتاه نیامدند و جانفشانی های زیادی در این راه نموده اند و قیام خونین گوهرشاد تنها یکی از این نمونه هاست.

وی با اشاره به شرایط کنونی حجاب در برخی از شهر ها گفت: حقیقتا این وضع حجاب امروز مطلوب جامعه ایرانی و اسلامی نیست. پدر و مادرها باید هم خوب تربیت کنند هم نظارت کنند و نهادهای فرهنگی باید کار جهادی انجام دهند. امروز دشمن با تمام توان برای تضعیف خانواده ایرانی قدم برداشته و هزینه‌های زیادی را انجام می‌دهد و برای تضعیف خانواده به سراغ زنان و دختران رفته و باید ما نباید بگذاریم که دشمن در این زمینه موفق شود. پدران ،مادران ،همسران، معلمان و اساتید دانشگاه و روحانیت حقیقتاً باید در این عرصه وارد شوند و نگذارند و دشمن دختران و ناموس ما را بزک کرده و برای لذت بردن دیگران در خیابان‌ها نمایش دهند.

وی در ادامه گفت : ۲۶ تیر سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان است و شورای نگهبان پشتیبان واقعی مردم و نظام اسلامی و خارج چشم دشمنان و بدخواهان نظام بوده و هست. شورای نگهبان یکی از ارکان اصلی نظام اسلامی و ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین است که بارها در معرض هجمه تبلیغاتی بدخواهان جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

حجت الاسلام کیانی به وضعیت شیخ ابراهیم زکزاکی اشاره کرد و گفت: این روزها دولت نیجریه با وجود شرایط سخت جسمی شیخ مظلوم و مقاوم ابراهیم زکزاکی که نماد روحانیت مبارز خستگی‌ناپذیر جهان اسلام است اجازه درمان و مداوا را به او نمی‌دهد که از سازمان کنفرانس اسلامی و مجامع بین المللی می‌خواهیم که به حکومت نیجریه فشار وارد کند تا ایشان را به بیمارستان انتقال دهند و از خداوند متعال برای ایشان شفا و سلامتی کامل را خواهانیم.

میلیون ها نفر از مردم غرب آفریقا به واسطه اقدامات این شیخ به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت پیوستند و اکثر آنها از مقلدین امام و رهبری انقلاب می باشند واین شیخ در این راه ۶ فرزند خود را تقدیم اسلام کرده است.

امام جمعه شهر سوق به مسئله کاهش تعهدات برجامی اشاره کرد و گفت: با پایان مهلت ۶۰ روزه ایران به اروپا، گام دوم کاهش تعهدات بر جامعی ایران شروع شده است و غربی‌ها با جار و جنجالی سعی دارند ایران را از مسیر اصلی دور کنند و مانع کاهش تعهدات شوند. اتلاف وقت و سرگرم کردن ایران به مذاکرات بی نتیجه یکی از اصلی‌ترین تاکتیک‌های آنان است که در شرایط کنونی بهترین راهبرد برای جمهوری اسلامی ایران این است که با قاطعیت و سرعت بیشتری گام های بعدی را بردارد و به اروپایی‌ها نشان دهد که تنها راه بازگشت ایران عمل کردن آنها به تعهداتشان است نه حرف زدن و وعده و وعید دادن.
وی افزود :اروپایی ها می خواهند با فشار مضاعف به ایران باعث شوند که ایران گام‌های بعدی کاهش تعهدات را انجام ندهد و از طرفی خودشان هم هیچ حرکتی برای تعهدات خود در برجام انجام ندهند و مسئولان ما نباید تحت تاثیر این فشارها قرار بگیرند و امروز ایران با این کاهش تعهدات اروپا را در دوراهی استقلال رئیس یا تسلیم در برابر آمریکا قرار داده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت