پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 فروردین 1395 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 578

عدم صبر، بردباری و تحمل در مشاجره:

مشاجره عمو و برادرزاده در گناوه رنگ خون گرفت

مرد ۴۴ساله ای که به طرز مشکوکی در بیمارستان دیلم رفت و آمد می کرد بوسیله پلیس دستگیر شد و در دربازرسی از خودروی وی، یک قبضه اسلحه سوزنی کشف و متهم به کلانتری منتقل شد.

به گزارش «صدای جنوب» به نقل از خلیج فارس مشاجره لفظی بین مرد ۴۴ ساله و برادرزاده‌اش در یکی از روستاهای دیلم منجر به قتل شد. حادثه از این قرار بود که ساعت ۱۶ امروز (جمعه) پلیس از یک مورد تیرخوردگی منجر به قتل در بیمارستان دیلم مطلع و به بررسی موضوع پرداخت.
در تحقیقات پلیسی مشخص شد فرد جانباخته به نام “آرمین” ۱۸ساله و ساکن گناوه می‌باشد که از ناحیه سرو صورت با فاصله نزدیک مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. در همین حین، مرد ۴۴ساله‌ای به هویت “ع” که به طرز مشکوکی در بیمارستان رفت و آمد می کرد بوسیله پلیس دستگیر شد و در بازرسی از خودروی وی، یک قبضه اسلحه سوزنی کشف و متهم به کلانتری منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با تشریح جزییات این خبر گفت: با ادامه تحقیقات در کلانتری متهم خود را عموی مقتول و ساکن گناوه معرفی کرد و ضمن اعتراف به قتل اظهار داشت که برای شکار به همراه مقتول با یک دستگاه خودرو به بیابان‌های اطراف دیلم آمدیم که پس از مشاجره و درگیری لفظی، به طرف “آرمین” شلیک کردم.
سردار حیدر عباس زاده با ابراز تاسف شدید از داغدار شدن دو خانواده‌ای که باهم نسبت فامیلی نزدیک داشتند بر اثر این حادثه، اظهار داشت: عدم تحمل، صبر و بردباری در مشاجره و تصمیم گیری در هنگام عصبانیت عواقب حبران ناپذیری در پی دارد و به شهروندان توصیه می شود آستانه تحمل خود را بالا برده و در اختلافات از خود خویشتن‌داری بخرج دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت