پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1398 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 58160

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

وحدت نیاز ضروری جامعه است/گام دوم انقلاب نتیجه حرکت مردم در مسیر جمهوری اسلامی می باشد

به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه، مسؤولان شهرستان و جمع کثیری از مردم چاروسا همایش «گام بزرگ انقلاب و نقش نماز جمعه در سلامت و امنیت جامعه» در مصلای محمد رسول الله قلعه رئیسی برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه، مسؤولان شهرستان و جمع کثیری از مردم چاروسا همایش «گام بزرگ انقلاب و نقش نماز جمعه در سلامت و امنیت جامعه» در مصلای محمد رسول الله قلعه رئیسی برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،علی پرواز در این مراسم با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم تصریح کرد: باید یاد کرد اولین امام جمعه کشور حضرت آیت الله طالقانی را که در روز ۵مرداد و امسال در چهلمین سال برپایی آن باشیم.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری استان به پیام گام دوم انقلاب اشاره و بیان کرد: پیام گام دوم انقلاب هم برای ۴۰سال گذشته انقلاب و هم به آینده برای گام دوم انقلاب است و در واقع انقلابی است که چهلمین سال خود را بدون خیانت سپری کرده است و انقلابی است که در این چهل سال به خصوص در تمام دوران ها و با وجود همه توطئه ها و تلاش های که دشمن بکار می بست اما با عزت بر مسیر خود ایستاد.

وی تاکید کرد: و در گام دوم انقلاب بر خودسازی و جامعه پردازیو تمدن سازی بنیاد گذاشته شد این سه موضوع کاملا هوشمندانه به دنبال هم آمدند و یک ترکیب منطقی است و با توجه به نقش ائمه جمعه در گام دوم انقلاب باید به موضوع خودسازی توجه ویژه شود.

پرواز خاطرنشان کرد: ائمه جمعه به عنوان عاملان دین و تبیین گران دین اسلام می توانند در جامعه نقش بسزایی داشته باشند و حتی می توانند در خودسازی انسان ها هم نقش ایفاء کنند.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری به صلابت و امنیت در گام دوم انقلاب اشاره و یادآور شد: امروز در جامعه ما در مساله می تواند به یک فریضه اخلاقی از آن یاد کنیم و هم می توانیم در تمام مسائل از آن استفاده کنیم مساله وحدت است که نیازمند امروز همه جامعه است و امروز انقلاب ما به جای رسید که گام دوم را با یک عزت و سربلندمندانه توسط رهبر معظم انقلاب بیان می شود و امروز نتیجه آن حرکت و تلاش مردم در مسیر جمهوری اسلامی است.

وی گفت: امروز  سربلندی به برکت وحدت است که رمز پیروزی ما است اگر امروز دیگران صدایمان را می شنوند و حرفی برای گفتن داریم و یا عزتی داریم اتحاد و وحدتی است که ما و مردم در نظام داریم.

پرواز عنوان کرد: معروف ترین معروف بین ما وحدت است و امروز باید مواظب باشیم که عوامل دنیوی به سراغ ما نیاید و امروز مشاهده کنیم در همین استان ما چه مقدارعده ای  تخریب می شوند چه مقدار با آبروی افراد بازی می شود چه مقدار به دنبال تفرقه هستند که نمونه های آن را در اوایل سال ۹۸ مشاهده کردیم پس نگذاریم این تفرقه و وحدت از بین رود و تلاش مان را برای وحدت همه جانبه بکار ببنیدیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت