پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مرداد 1398 ساعت 00:05:: شناسه خبر: 58943

در نشست خبری مجموعه باشگاه هندبال فرازبام عنوان شد

فرازبام،بام کهگیلویه و برند دهدشت است

نشست خبری عوامل مختلف تیم فرازبام خائیز دهدشت به مناسبت روز خبرنگار و آغاز مسابقات لیگ برتر هندبال کشور در اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با حضور علیرضااتابک برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست خبری عوامل مختلف تیم فرازبام خائیز دهدشت به مناسبت روز خبرنگار و آغاز مسابقات لیگ برتر هندبال کشور در اداره ورزش و جوانان کهگیلویه برگزار شد.
رضا نیکویی زاده در این نشست صمیمی گفت:فردا آغاز ۳۲ دوره مسابقات است و انتظارداریم همچون گذشته اصحاب رسانه تیم فرازبام را همراهی کنند.
به گزارش صدای جنوب،رییس اداره ورزش وجوانان با تقدیر از حمایت فرماندار کهگیلویه گفت:آقای اتابک تعریف درستی از این تیم دارند و در حقیقت فرازبام برند دهدشت است.

مدیرعامل باشگاه فرازبام نیز با تقدیر از همراهی همیشگی خبرنگاران گفت:اصحاب رسانه و قلم در این شهرستان توانمند هستند و انتظارداریم قویتر ازاینکه هستید ظاهرشوید.
مجیدپارسایی جریان سازی و تحلیل خبرنگاران و مطالبه گری را از اهرم های خبرنگاران دانست و تاکید کرد:در مدت زمانی که فرازبام به دلایلی قصد نقل مکان داشت از این ظرفیت خبرنگاران خبری نبود و نقدی نشد که جای گلایه دارد.

پارسایی مجموعه فرازبام را همدل دانست و گفت:این تیم به معنی واقعی یک تیم است که باسلایق مختلف ولی با همدلی اداره میشود.
مدیرعامل فرازباماستقبال وحمایت مردم را مایه دلگرمی عنوان کرد و بااشاره به حوادث پیش آمده در فصل قبول اظهارکرد:هندبال نوپاست وتماشاگرماهم نوپااست و آنها با آشنایی بیشتر باقوانین هندبال میتوانند مانع حاشیه سازی شوند.
وی از تیم قبلی ابراز رضایت کرد و گفت:هندبال پارسال تنهاورزش تیمی استان بود که در المپیاد استعدادهای برترمقام سوم کشورراکسب کرد که این نشان می دهد که دربحث پایه هندبال رشدخوبی داشته ایم.

مجید پارسایی ادامه دادد:از۲۹تا۶ شهریور ۳۲استان در  المپیاد استعدادهای برتر حضور دارند که امیدواریم بتوانیم تیمی شایسته روانه مسابقات بکنیم.

وی اظهار کرد:ازشورای اداری و مسوولان امنیتی تشکرمیکنیم.

پارسایی تاکید کرد:ما ورزش قهرمانی رادنبال میکنیم وفضای بودجه راهم میدانیم و شخصی که وارد این عرصه می شود خودش بایدبه فکراداره ودرامد تبمش باشد  وانتظارماهمراهی مسوولان است.

فرماندارکهگیلویه نیز گفت: فرازبام ،بام  کهگیلویه و برای شهر دهدشت در سطح کشور برندی است.
علیرضا اتابک افزود:نظم فرازبام قابل تقدیر است و سطح امکانات و برنامه ریزی و ظرفیت ان در تراز باشگاه های بین المللی وکشوری است.
وی گفت:ورزش درکهگیلویه ظرفیت خوبی داردو درحال رشد است.
اتابک تاکید کرد:اصحاب رسانه در کنار فعالیت های باشگاه هاباید قراربگیرند  و انتشار عملکرد آنهاسبب کاهش اسیب ها می شود و در این بین سیستم اداری میتواند کمک کند و در خیلی اززمینه هابایدبه مدد باشگاه های خصوصی بیاید.

سرمربی هندبال فرازبام خائیز دهدشت تصریح کرد: همه توان و تلاش مجموعه فرازبام بر این است که نام دهدشت را پرآوازه کنیم تا در زمینه ورزشی این شهر را بیشتر معرفی کنیم.

سلیمی با بیان اینکه با درایت استاندار و فرماندار اتفاقات خوبی در حمایت از باشگاه روی می‌دهد، افزود:مطالبه‌گری مردم باعث پیشرفت می‌شود.

وی افزود:در سال آینده از ۹ بازیکن زیر ۱۶ سال این باشگاه حداقل ۲ نفر در تیم بزرگسالان فرازبام حضور خواهند داشت.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت