پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 شهریور 1395 ساعت 06:06:: شناسه خبر: 5977

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد:

از ابتدای سالجاری ۱۰۰ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اجرایی شده است

دیودیده اظهار داشت: ۱۵ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۹۵ در استان برگزار شده و مشکلات ۶۴ واحد صنعتی مطرح و تصمیمات لازم اخذ شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در شانزدهمین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: از ابتدای سالجاری ۱۰۰ مصوبه این ستاد در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است.
به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه طی سه سال گذشته گشایش های بی سابقه ای در رونق تولید و صنعت در کشور ایجاد شده است افزود: تزریق تسهیلات رونق و حمایت از تولید گامی مهم در این راستا بوده است.
دیودیده اظهار داشت: ۱۵ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۹۵ در استان برگزار شده و مشکلات ۶۴ واحد صنعتی مطرح و تصمیمات لازم اخذ شده است.
وی با اشاره به اینکه بررسی پرونده ۶۴ واحد صنعتی و تولیدی ۱۶۲ مصوبه داشته است گفت: ۱۰۰ مصوبه اجرا و ۶۲ مصوبه دیگر در حال اجراست.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: ۵۴ مورد از این مصوبات تعیین تکلیف بدهی، ۱۱ مورد تامین مالی و تسهیلات و بقیه در زمینه امور زیربنایی، تامین زمین و محدوده معدن، تامین مواد اولیه، امور کارگری و سایر موضوعات بوده است.
دیودیده تصریح کرد: جلسات کارشناسی و بررسی اولیه طرح ها نیز به صورت هفتگی و یا دوبار در هفته در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار و نتایج بسیار خوبی حاصل شده است.

وی افزود: در سال ۹۴ نیز ۳۱ جلسه ستاد تسهیل برگزار شد که تاثیر مثبت این جلسات و مصوبات اجرا شده آن را می توان در رخسار واحدهای تولیدی استان مشاهده کرد.
در شانزدهمین جلسه ستاد تسهیل استان نیز مشکلات ۳۰ واحد تولیدی که ۱۱ مورد در زمینه تملک توسط بانک ها، ۳ مورد در جهت رفع مشکلات در ستاد تسهیل، ۸ مورد در زمینه سرمایه در گردش و ۸ مورد طرح بالای ۶۰ درصد در جهت بهره مندی از تسهیلات رونق بررسی و مصوبات مورد نظر اخذ شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت