پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 شهریور 1395 ساعت 23:06:: شناسه خبر: 6003

فرماندار لنده:

۱۲۸ میلیارد ریال به طرحهای عمرانی لنده اختصاص یافت

شهرستان لنده با یک شهر و ۸۰ روستا ۲۲هزار نفر جمعیت دارد و از مناطق کمتر توسعه یافته کهگیلویه وبویراحمد در ۲۸۰ کیلومتری یاسوج واقع شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار لنده گفت: ۱۲۸ میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد به توسعه عمرانی این شهرستان در سالجاری اختصاص یافته است.

محمد مرادی افزود: ۷۲میلیارد ریال اعتبار از ماده ۱۸۰ قانون بودجه و سایر آن از محل تملک دارایی های سرمایه ای پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در این شهرستان ۳۰ طرح عمرانی نیمه تمام در بخشهای راه ، کشاورزی، آموزشی، بهداشت و عمران شهری و روستایی در حال اجراست گفت: بهره برداری از طرحهای در دست اجرای این شهرستان نیازمند اختصاص اعتبار بیشتری از محل منابع ملی است.
فرماندار لنده به لزوم شتاب بخشی طرحهای راهسازی برای خروج این شهرستان ار بن بست اشاره کرد و گفت: تنها قطعه دوم راه ارتباطی در دست ساخت لنده به دهدشت از روستای ‘بنه بلوط ‘ به دهدشت به طول ۴٫۵کیلومتر به ۷۲میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وی گفت: عملیات این راه ارتباطی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت آغاز شده است و قطعه اول این طرح از شهر لنده تا روستای بنه بلوط به طول ۴٫۵کیلومتر نیز در دست اجراست.
شهرستان لنده با یک شهر و ۸۰ روستا ۲۲هزار نفر جمعیت دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت