پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 شهریور 1398 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 60575

واکنش فرماندار کهگیلویه به حذف نام شهدا از تابلوها/این چه عنادی است

شورای اداری شهرستان کهگیلویه صبح امروز برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

علی‌رضا اتابک امروز در شورای اداری شهرستان لحاظ شدن سهم زنان در پست معاونت ادارات شهرستان را ضروری دانست و اظهار داشت: انتصاب زنان در ارزیابی عملکرد مدیران تاثیر دارد.

به گزارش صدای جنوب،فرماندار کهگیلویه با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس خواستار همکاری ادارات و نهادها به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان با آموزش و پرورش شد و افزود: خدمت به آموزش و پرورش خدمت به ساختار جامعه و شکل‌گیری فرهنگ است و به کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه‌یافتگی کمک می‌کند.

اتابک گفت: شاخص نسبت معلم به دانش‌آموز در شهرستان ما نسبت به استان در سطح خوبی قرار دارد.

رئیس شورای اداری کهگیلویه با اشاره به شاخص و فرایندهای آماری نرخ رشد جمعیت روستایی را منهای صفر دانست و ادامه داد: نرخ رشد از سال ۱۳۸۵ از ۶۹.۲۲ درصد به ۳۳.۵۲ درصد رسید یعنی در سال ۱۳۹۸ حدود ۱۸ درصد اختلاف آماری هست.

اتابک گفت: توزیع متناسب، ایجاد رغبت‌ها،کارگاه‌های تولیدی و رفع موانع ساده می‌تواند به ماندگاری جمعیت روستایی موثر باشد بنابراین می‌طلبد در حفظ و نگهداشت ساختار روستایی تلاش کنیم.

وی با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان گفت: برخی از پیمانکاران که توانایی کار نداشتند خلع ید شدند و همه پروژه‌ها به سمت فعال شدن سوق داده شد.

اتابک همچنین در واکنش به حذف اسم شهدا از تابلوها تصریح کرد: حذف اسم شهید چه عنادی است در حالی که بازمانده جنگ جهانی کارت تکریم در جامعه دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت