پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1398 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 60598

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه عنوان کرد

خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بهزیستی قابل تقدیر است/ سنگ تمامِ «سردارهاشمی پور» برای پیگیری مشکلات مددجویان

رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه گفت : خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بهزیستی قابل تقدیر و مطلوب بوده که نشان از توجه جدی دولت به این حوزه و مددجویان دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جهانگیر افشانده در شورای اداری کهگیلویه گفت : با همراهی و همکاری نماینده کهگیلویه و در دیدار با وزیر رفاه تمامی متقاضیان تحت پوشش بهزستی شهرستان تا نیمه اول سال ۹۷ پذیرفته شدند که اقدامی ماندگار و بی سابقه بود.

افشانده با تقدیر از نماینده کهگیلویه گفت : تمام کسانی که با تشکیل پرونده متقاضی تحت پوشش بهزیستی بودند پذیرفته شده و در تلاش هستیم سایر متقاضیان نیز پذیرفته و از خدمات بهزیستی شهرستان استفاده کنند.

رئیس بهزیستی شهرستان گفت : خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بهزیستی قابل تقدیر و مطلوب بوده که نشان از توجه جدی دولت به این حوزه و مددجویان دارد.

افشانده گفت : در بحث آسیب های اجتماعی اقدامات خوبی در بخش دیشموک انجام گرفته که افتتاح سه مرکز مشاوره ،سلامت روان و پایگاه سلامت از جمله این اقدامات بوده که تلاش داریم که مرکز پایگاه خدمات اجتماعی بخش دیشموک با حضور معاون وزیر رفاه در ۱۷ مهرماه افتتاح شود.

وی میزان افزایش مستمری خانوادهای تحت پوشش بهزیستی را مطلوب دانست و گفت : تلاش می کنیم با برگزاری جلسه با معاون وزیر رفاه و وزیر نفت بخش زیادی از مشکلات مددجویان را حل کنیم.

افشانده همراهی و همکاری نماینده کهگیلویه را نقطه عطف این اقدامات دانست و گفت : تمامی خدماتی که انجام گرفته با همکاری و تلاش بی وقفه و همراهی نماینده کهگیلویه بوده که از وی بخاطر این حساسیت تشکر می کنم.

برپایه گزارش صدای جنوب ،نشست شورای اداری کهگیلویه روزگذشته در محل فرمانداری برگزارشد که برخی ازمدیران گزارش کاری خودرا ارائه و امام جمعه دهدشت،فرماندار کهگیلویه و مدیربازرسی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به ایراد سخن پرداختند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت