پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 شهریور 1398 ساعت 23:06:: شناسه خبر: 60722

مدرسه عالی ارتباطات «آوای آروان» در دهدشت افتتاح شد+تصاویر

آیین افتتاح اولین مرکز تخصصی مهارت محور مهارت های ارتباطی،فن بیان و سخنرانی با نام «مدرسه عالی ارتباطات آوای آروان»با حضور رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آیین افتتاح اولین مرکز تخصصی مهارت محور مهارت های ارتباطی،فن بیان و سخنرانی با نام «مدرسه عالی ارتباطات آوای آروان»با حضور سید  ایرج کاظمی جو رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه، نیکویی زاده رییس اداره ورزش وجوانان،رییس کمیته امداد،تعدادی از اساتید دانشگاه ،شهروندان و علاقمندان به این رشته برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،سید محمد باقر بهدارپور در این آیین گفت:در مدرسه عالی ارتباطات مفاهیم اصولی و علمی در حوزه ارتباطات آموزش داده می شود.

بهدار پور افرود:یکی از آموزشهای اساسی و اصولی که خلأ آن در ساختار آموزش و پرورش بسیار احساس میشود آموزشهایی در حوزه ارتباطات موثر،تقویت اعتماد به نفس رفتاری،رفع خجولی،فن بیان و سخنوری است که موسسات آموزشی چون مدرسه عالی ارتباطات کمک میکند که افراد بتواند این آموزشهای ضروری را فرا بگیرند.

موسس مدرسه عالی ارتباطات آوای روان ادامه داد: این مدرسه از سنین ۵ سال به بالا آموزش اصول صحیح ارتباط فردی و جمعی را در سه رده کودکان،نوجوانان و بزرگسالان خواهد داشت و علاوه بر فن بیان و سخنوری دوره های تخصصی تندخوانی و تقویت حافظه را نیز برگزار خواهدکرد.
وی گفت:دوره تندخوانی کمک میکنند که سرعت و درک مطلب خود را در مطالعه بالا ببریم.

بهدار پور تصریح کرد:این دوره در دو رده بزرگسالان و نوجوانان آموزش داده خواهد شد و بسته پیشنهادی ویژه مدرسه ارتباطات نیز باشگاه هفتگی سخنرانی و باشگاه کتابخوانی است.

وی افزود: در باشگاه سخنرانی افرادی که در دوره های تخصصی سخنرانی شرکت کرده اند و حتی افرادی که در این دوره ها شرکت نکردند میتواند شرکت کنند و در حضور مخاطبان و استاد ارائه سخنرانی کنند و همان جا مورد نقد و بررسی تخصصی استاد قرار میگیرند و اشکالات و نقاط مثبت خود را متوجه خواهند شد.

مدیر مدرسه عالی ارتباطات آوای روان گفت: در باشگاه کتابخوانی نیز افراد به مطالعه کتاب میپردازند و در حضور استاد سرعت،دقت و درک مطلب خود را می سنجند.

سیدایرج کاظمی جو نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه ارتباطات در زندگی ،سابقه و قدمت فن خطابه را یکی از هنرهای فلاسفه در یونان قدیم دانست و ادامه داد:فن بیان در زندگی امروزه مردم ایفاگر نقش بی بدیلی می باشد.

 

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه گفت:افتتاح مدرسه تخصصی در حوزه ارتباطات نمایانگر پیشرفت در عرصه فرهنگی یک شهرستان می باشد و لازم است همه دستگاه هایی دولتی،مخصوصا آموزش و پرورش تعاملی مثبت در جهت آگاه سازی و آموزش اصول صحیح ارتباط موثر به دانش آموزان را داشته باشد.

ایرج کاظمی جو از تلاش و پیگیری موسس و مدیر مجموعه آموزشی آوای آروان تشکر کرد و گفت: در دو سال اخیر شاهد پشتکار،ذوق،علاقه و تلاش محمدباقربهدارپور بوده ایم که با حداقل امکانات و شرایط کار را پیش می برد و امروز الحمدالله شاهد افتتاح یک مرکز مستقل جهت آموزش می باشیم.

بر پایه گزارش صدای جنوب،«مدرسه عالی ارتباطات آوای آروان» در کوچه مخابرات قدیم قرار دارد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت