پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 شهریور 1398 ساعت 07:06:: شناسه خبر: 60757

اقدام زشت مدیر جهادکشاورزی دنا/دست بوسی مدیر جهادی از نماینده مجلس تاسف آور است/تاج الدینی برخورد کند

شفایی بعد از آئین کلنگ زنی، بساط آئین دست بوسی را برای زارعی پهن کرد هرچند گفته می شود زارعی اجازه این کار را نداد ولی در مجموع این اقدام دور از شان یک مدیر دولتی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آئین کلنگ زنی آبیاری تحت فشار بیش از ۳۰۰ هکتار از باغات روستای کوخدان سی سخت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این آئین غلام محمد زارعی می گوید روزی به شفایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دنا گفتم اگر توانستید بیل را از دست کشاورزان و باغداران کوخدان بگیرید بر پیشانی تان بوسه می زنم که امروز این کار را انجام می دهم.

شفایی بعد از آئین کلنگ زنی، بساط آئین دست بوسی را برای زارعی پهن کرد هرچند گفته می شود زارعی اجازه این کار را نداد ولی در مجموع این اقدام دور از شان یک مدیر دولتی است.

حتما اقای شفایی قدر جایگاه خود و مجموعه جهاد کشاورزی را نمی داند که دست به چنین اقدام تاسف اورری زده است و انتظاراست که رییس سازمان جهادکشاو

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد این روزها کارش شده نهیب مدیران دولتی که دولت را بیش از این خفیف و ذلیل نشان ندهند ولی انگار گوش شنوایی وجود ندارد و مدیران خود را مدیون نمایندگان می دانند و این روزها باید برای آقای نماینده جبران کنند.

این روزها بازار امتیاز دهی مدیران با انتصاب های انتخاباتی در سطوح مختلف و امکانات و تجهیزات اداری برای کسب رای برای نمایندگان داغ است که می طلبد حسین کلانتری که تنها امید مردم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است، ورود کرده و هرگونه عزل و نصب حتی در سطوح کارشناس مسئولی را ممنوع اعلام کند جز در مواردی که ضرورت احساس شده و با هماهنگی استانداری باشد.

همان میزان که بوسیدن دست اساتید و بزرگترها و پیشکسوتان علم و هنر و فرهنگ به نشانه احترام، کاری پسندیده و ارزشگذاری به جایگاه علم و هنر است، بوسیدن دست مقامات و چهره‌های سیاسی، مذموم و از روی تملق و ارتقا یا حفظ جایگاه سیاسی_اجتماعی ارزیابی می‌شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت