پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 مهر 1398 ساعت 23:07:: شناسه خبر: 61089

یادواره ۷۲ شهید حومه شرقی دهدشت برگزار شد/ «پلاکی به نام شهید…»

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره ۷۲ شهید حومه شرقی دهدشت با عنوان «پلاکی به نام شهید…»در روستای طولیان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

یادواره ۷۲ شهید حومه شرقی دهدشت با عنوان «پلاکی به نام شهید…» با حضور مردم شهیدپرور ،امام جمعه دهدشت،فرماندار و  برخی از اعضای شورای اداری کهگیلویه در روستای طولیان برگزار شد.

در این یادواره،زراعت پیشه از یادگاران ۸سال دفاع مقدس و نویسنده کتاب(شهدا)ضمن مرور اتفاقات جنگ تحمیلی به تبیین این مقطع از انقلاب اسلامی پرداخت.

وی با بیان اینکه برای نسل های مختلف انقلاب سوالات زیادی وجود دارد گفت:باید به تمامی ابهام ها پاسخ داد تا پیوند نسل سوم انقلاب ناگسستنی شود.

زراعت پیشه با اشاره به دسیسه دشمنان ،ناکارمدی بنی سعد و همسویی او بامنافقین در آغازین روزهای جنگ تحمیلی افزود:دشمن بعثی با ۱۲ لشکر وحمایت ۳۶ کشور جنگ رااغازکرد اما با رهنمودهای امام خمینی و هوشمندی مردم به هیچکدام از اهداف خود نرسید.

نویسنده کتاب های ویژه دفاع مقدس در ادامه سخنان خود گفت:شهدا برندگان واقعی دفاع مقدس هستند و آنهایی که به این افتخار رسیدند از برگزیده هابودند.

زراعت پیشه توجه به فضای مجازی و رعایت چارچوب آن را ضروری دانست و گفت:دشمنان بافعالیت در این عرصه سعی در دورکردن جوانان ازنظام اسلامی دارند.

یادگار۸سال دفاع مقدس دربخش دیگری از سخنانش ،شجاعت رزمندگان کهگیلویه وبویراحمد را کم نظیربیان کرد و گفت:رزمندگان تیپ ۴۸فتح در عملیات های مختلف موجب پیروزی های ارزشمندی شدند که باید همواره این دستاوردها و رشادت ها بازگو شود.

در ابتدای این یادواره که با مداحی نیز همراه بود ،سرهنگ محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیبویه در سخنان کوتاهی از حضور باشکوه مردم و مسئولان قدردانی کرد.

این یادواره توسط پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) وباهمکاری ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه و بنیادشهید کهگیلویه برگزار شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت