پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مهر 1398 ساعت 12:07:: شناسه خبر: 61743

برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان کهگیلویه تشریح شد

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه گفت:دو پروژه ورزشی خانه جوان و چمن مصنوعی دهدشت در هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح می شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ویژه برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان کهگیلویه تشریح شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت:هفته تربیت بدنی و ورزش از ۲۶ مهرماه لغایت ۲ آبان با شعار «پیش به سوی ایران فعال» به منظور آشنایی بیشتر جامعه با اهمیت  ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج آن در نهاد خانواده و اجتماع برگزار می‌شود.

رضا نیکویی زاده با تسلیت اربعین حسینی گفت:در هفته تربیت بدنی برنامه های مختلفی تدارک دیده شده که با غبارروبی گلزار مطهر شهدا اغاز خواهد شد.

نیکویی زاده افزود:دیدار با امام جمعه دهدشت،تجلیل از یکی از قهرمانان شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی و دیدار با یکی از خانواده های شهدای ورزشکار، تجلیل از کارکنان و پرسنل اداره ورزش و جوانان ،دیدار با پیشکسوتان و کارکنان بازنشسته ،برگزاری جلسه ستاد ساماندهی جوانان از جمله برنامه های پیش بینی شده هفته تربیت بدنی و ورزش می باشد.

وی گفت:در این هفته،همایش پیاده روی در شهرهای دهدشت، سوق، قلعه رییسی و دیشموک برگزار میشود.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه ادامه داد:دو پروژه ورزشی خانه جوان و چمن مصنوعی دهدشت نیر در  هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت