پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آبان 1398 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 62410

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

۱۰۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی اجرا می شود/ اعزام ۸ هزار دانش‌آموز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارسال ۷هزار و ۴۰۰ دانش آموز متوسطه دوم استان درقالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 سردار حمید خرمدل در جلسه اعضای کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان اظهار کرد: ۸ هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارسال ۷هزار و ۴۰۰ دانش آموز متوسطه دوم استان درقالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

مهمترین هدف از اعزام کاروان راهیان نور را آشنایی دانش‌آموزان با ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و زنده نگه داشتن روحیه شهادت طلبی دربین جوانان دانست و افزود: به این منظور برنامه‌ریزی‌های لازم با سازمان آموزش و پرورش انجام شده است.

وی همچنین از اجرای مرحله دوم طرح ارتقاء بسیج با نام شهید بهنام محمدی اشاره کرد و افزود: در این طرح که از پارسال آغاز شده و ۷ سال به طول می‌انجامد برنامه‌های متنوعی برای ارتقاء و تعالی بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان همچنین به آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی از فردا اشاره کرد و ادامه داد: در این هفته بیش از ۱۰۰ برنامه در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم از استقبال خوب دانش‌آموزان از طرح‌های فرهنگی سپاه خبر داد و گفت: در برخی از این طرح‌ها کارشناسان بر تربیت دانش‌آموزان از خانواده ، مسجد و مدرسه متمرکز شده‌اند.

هادی زارع‌پور گفت: راهیان نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد روحیه مشارکت اجتماعی و تمرین زندگی گروهی به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

وی گفت: در طول اردوی راهیان نور برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا و راویان در طول سفر  خاطراتی از دفاع مقدس برای آنها بیان می‌کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت