پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1398 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 62617

مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در دهدشت برگزار شد

مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم کهگیلویه برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم کهگیلویه ساعت ۹ صبح از جلوی ناحیه مقاومت بسیج آغاز و مردم با در دست داشتن پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی باشکوه تر از همیشه به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در این مراسم اظهار داشت: پیامبران و اولیای الهی همیشه در مقابل مستکبران مبارزه کردند و به دست ظالمان و زورگویان به شهادت رسیدند و در زنجیر اسارت گرفتار شدند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به توطئه‌های مداوم آمریکا علیه کشورمان تصریح کرد: قبل از انقلاب ملت را تحقیر کرد بعد از انقلاب توطئه‌های سنگین برای سقوط نظام طراحی کرد.

حسینی افزود: طی هشت سال جنگ از صدام جنایتکار حمایت کرد و در ترور ۱۷ هزار شخصیت دست‌های امریکا آشکار بود در خط مقدم جنگ‌های رسانه‌ای همواره امریکا بوده و هست.

وی با بیان اینکه ما نه دشمن تراشی می‌کنیم نه به کشوری تجاوز کردیم و نه علیه ملتی وارد جنگ می‌شویم ادامه داد: ما ملتی اهل صلح و دوستی هستیم البته در مقابل مستکبران مقابله می‌کنیم.

حسینی گفت: تنها جرم ملت ایران این است که به دنبال عزت، شرافت و استقلال خود بود ملت‌های زیادی امروز در جهان هستند که در مقابل امریکا ایستاده و مبارزه می‌کنند.

وی ادامه داد: امریکا امروز برای به زانو درآوردن ملت‌هایی که خواهان استقلال هستند انواع توطئه دارد بیشترین توطئه علیه نظام ما بود.

حسینی یادآور شد: امریکا داعش را به میدان آورد کشورهای همسایه ما را در هم فرو ریخت اما شکست خورد.

وی با تأکید بر اینکه ملت ما زیر بار هیچ ذلتی نرفته و نخواهد رفت و
در تمام صحنه‌هایی که امریکا توطئه کرد ملت قهرمان ما امریکا را به شکست نشاند، افزود: به برکت ایمان، صبر، مقاومت، تلاش مسؤولان و خون شهدا و ولایت فقیه جواب پیروزمندانه گرفتیم و امروز سرافرازیم
باز هم باید صبر کرد.

حسینی گفت: ما به انتظار طلوع خورشید جهان افروز ولی عصر(عج) هستیم انقلاب ما مقدمه انقلاب جهانی است ما به آینده آرمانی می‌اندیشیم.

 

 

 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت