پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آذر 1398 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 63859

 گچساران میزبان رزمایش و نمایش اقتداربسیجیان کهگیلویه و بویراحمد

رزمایش و نمایش اقتداربسیجیان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران برگزار می شود فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایشی تحت عنوان «رزمایش و نمایش اقتدار» با هدف انسجام گردان‌ها به میزبانی گچساران برگزار می‌شود. به گزارش صدای جنوب ،  نشست شورای اداری گچساران با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری در سالن […]

رزمایش و نمایش اقتداربسیجیان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران برگزار می شود
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایشی تحت عنوان «رزمایش و نمایش اقتدار» با هدف انسجام گردان‌ها به میزبانی گچساران برگزار می‌شود.
به گزارش صدای جنوب ،  نشست شورای اداری گچساران با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
در این نشست سرهنگ حسن حکمتیان  اظهار کرد: تیپ مستقل ۴۸ فتح یکی از یگان‌های خط‌شکن از استان کهگیلویه و بویراحمد است که در هشت سال دفاع مقدس دلاورمردی‌ها و رشادت‌های زیادی از فرزندان این استان در قالب چنین یگانی ظهور و  بروز کرد و یاد و خاطره آن هیچ‌گاه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد.
وی ادامه داد: تیپ ۴۸ فتح پس از دفاع مقدس و پایان جنگ تحمیلی به وظایفی که بر عهده‌اش گذاشته شد به خوبی عمل کرد و در حال حاضر تامین امنیت بخش زیادی از مرز جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بعد از جنگ تهدیدات دشمن تغییر کرد، گفت: در حوزه سازندگی احداث سد چیتاپ از کارهای عمرانی این یگان بوده است.
وی با بیان اینکه در زمینه فرهنگی کارهای بسیاری صورت گرفته است، عنوان کرد: راه اندازی کاروان‌های راهیان نور از جمله کارهای فرهنگی بوده است.
حکمتیان ادامه داد: در فتنه های ۸۸و ۷۸ جزء یگان‌هایی بودیم که اعزام شدیم و از ارزش‌های جمهوری اسلامی دفاع کردیم.
وی با بیان اینکه اکنون سلاح‌ها و نوع جنگ تغییر کرد، اذعان کرد:  یگان۴۸ فتح استان این افتخار را دارد که  در کنار سردار شهید نورعلی شوشتری برای ایجاد امنیت منطقه  سیستان و بلوچستان فداکاری‌ها کردند و در کنار سردار شوشتری در آخرین لحظه ایستاده و سیستان و بلوچستان حمایت کردیم.
حکمتیان  با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار به میزبانی شهرستان گچساران گفت: با توجه به شرایط مکانی شهرستان گچساران و حمله دشمنان رزمایش باید متناسب با تهدیدهای دشمن در منطقه انجام شود.
این مسوول ادامه داد:  تعداد ۱۲ گردان پرافتخار امام حسین در ۸ شهرستان استان براساس آمایش سرزمینی تقسیم شده است.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حوزه هوا و زمین ما مأموریت داریم، ابراز کرد: در حوزه امنیتی و کمک به مردم در سال ۸۶حادثه بنزین بود که تیپ ۴۸ فتح این حادثه را کنترل کرد.
وی ادامه داد: در همین اغتشاشات اخیر با همکاری نیروهای  یگان فتح و تکاورهای تیپ این اغتشاشات  در استان و شهرستان‌ها خنثی شد.
حکمتیان با بیان اینکه رزمایش اقتدار از ۲۵ الی ۳۰ آذرماه در گچساران برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به تهدید برون و درون مرزی این رزمایش در گچساران صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه  برای برگزاری  رزمایش تمامی زیرساخت‌ها با همکاری ادارات و نهادها مهیا خواهد شد، افزود: در این رزمایش از انواع توپ‌ها و سلاح ها  استفاده می‌شود.
حکمتیان با بیان اینکه ۳۰درصد از نیروهای یگان ۴۸ فتح و تکاورها در این رزمایش مشارکت دارند، گفت: تعداد ۱۵۰۰ نفر در این رزمایش حضور خواهند داشت.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری رزمایش، ارتقا و آمادگی نیروها و به نمایش گذاشتن اقتدار جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: این رزمایش در منطقه عمومی امامزاده جعفر برگزار می‌شود.
خبرنگار_محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت