پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1398 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 64146

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت ایران به میزبانی خوزستان در اهواز با حضور پر رنگ کهگیلویه و بویراحمدی ها +تصاویر

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت ایران به میزبانی خوزستان در اهواز با حضور پر رنگ کهگیلویه و بویراحمدی ها در غرفه ای با تولید سولفات آلومینیوم همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ؛ همزمان با آغاز به کار نمایشگاه مشترک ساخت تجهیزات صنعت نفت و گاز خوزستان از غرفه استان کهگیلویه وبویراحمد رونمایی شد.

احمد محمدی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب کشور ، در بازدید از غرفه سولفات آلومینیوم استان کهگیلویه وبویراحمد ، برای حمایت از دستاوردهای عوامل و کارکنان این شرکت اعلام آمادگی کرد و گفت : ۲۶۰ شرکت فعال در عرصه ساخت قطعات ، مواد و تجهیزات صنعتی از استان ‌های خوزستان، تهران، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری ، کرمانشاه و کهگیلویه وبویراحمد در این رویداد اقتصادی مشارکت دارند.
بهادر تقوی مدیر عامل شرکت صنعتی و خدماتی مهندسی دنا ، در آیین رونمایی از غرفه استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : در این نمایشگاه با ارائه قطعات، تجهیزات، ابزار و کتاب‌ها شماری از مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران، تولید کنندگان، سازندگان و بازدید کنندگان حضور گسترده ای داشتند.

وی گفت : تجهیزات و ابزار این غرفه ها ، در نتیجه هم افزایی و همکاری مستمر میان متخصصان شرکت ملی حفاری ایران، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان ، در داخل کشور تولید شده و نقش مهمی در فرآیند توسعه تولیدملی و بومی ایفا می‌کنند.

طاهری مدیر فرودگاه گچساران هم در بازدید از غرفه استان کهگیلویه وبویراحمد در نمایشگاه بین المللی ایران در خوزستان شهر اهواز گفت : این نمایشگاه به منظور به نمایش گذاشتن توانمندی های جوانان ایرانی ، توجه به تولید ملی ، رونق اقتصادی و بومی سازی تجهیزات صنعت نفت در راستای تحقق اهداف و سیاست های اقتصادیِ نظام تبیین شده است.

هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام ، به توانمندی جوانان استان در زمینه های مختلف و وجود منابع غنی و عناصر و مواد معدنی در این استان اشاره کرد و گفت : با هماهنگی و همکاری های صورت گرفته شرکت صنعتی و خدمات مهندسی دنا در شهرستان چرام ، نقش مهم و ارزنده ای در بکارگیری جوانان و رونق اقتصاد و تداوم امر اقتصاد مقاومتی داشته است.

برگزاری سمینار تخصصی فرصت های توسعه ساخت داخل در پروژه های صنعتی ، نشست های تخصصی ، هم اندیشی مدیران با سازندگان داخلی و رونمایی از سه عنوان کتاب تخصصی در زمینه صنعت که توسط کارشناسان تألیف شده است از دیگر برنامه های این نمایشگاه می باشد.

                       گفتنی است از مجموع ۲۶۰ شرکت حاضر در این نمایشگاه ۳۳ شرکت ، دانش بنیان هستند که در این نمایشگاهِ تخصصی از ۱۱ تجهیز راهبردی پرکاربرد و پرمصرف صنعتی ایران که توسط متخصصان کشورمان تولید شده اند رونمایی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت