پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آذر 1398 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 64209

در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی/

مشکلات ۴ واحد‌ تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شد

با هدف حمایت از سرمایه گذاری، مشکلات ۴ طرح در کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شد.

صدای جنوب:
رئیس کل دادگستری استان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه حمایت از واحد‌های تولیدی برای جلوگیری از تعطیلی، وظیفه همه مسئولان است گفت: با توجه به اختلاف سرمایه گذار اردوگاه تفریحی تنگ تامرادی با اداره کل منابع طبیعی و میراث فرهنگی، مقرر شد رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان تا ده روز آینده از محل اجرای طرح بازدید و گزارش خود را به دادگستری ارائه کند.
حسن نگین تاجی با اشاره به بلوکه شدن حساب‌های مالی شرکت آریا صنعت و بدهی دویست میلیون تومانی این شرکت افزود: مدیرعامل این شرکت باید بدهی خود را تسویه کند تا حساب بورس این شرکت آزاد شود.
وی ادامه داد: در این جلسه با درخواست توقف حکم مزایده شرکت موادغذایی دنا دیگر شرکت تولیدی استان نیز موافقت شد.
نگین تاجی اضافه کرد: همچنین به شرکت محصولات غذایی دوگنبدان نیز مهلت داده شد پس از اعلام مطالبات بانک عامل، مبلغ بدهی را پرداخت و بانک هم وثیقه سرمایه گذار این شرکت را آزاد کند.
معاون برنامه ریزی دادگستری استان هم در این جلسه گفت: برخی مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیته‌های فرعی ستاد به صورت اعطای مهلت و توافق بین بانک‌های عامل و واحد‌های تولیدی رفع می‌شود.
عزیزی در خصوص طرح‌هایی که فوریت داشته باشند هم افزود: برخی طرح‌هایی که فوریت و یا پیچیدگی بیشتری دارند با توجه به موضوع در ستاد استانی اقتصاد مقاومتی دادگستری مطرح و بررسی و در مورد آن‌ها تصمیم گیری می‌شود.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت