پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1398 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 64686

 نشست همدلی و وحدت مردم شهر بوستان باشت با حضور تاجگردون/باوی و قشقایی تاجگردون را رها نمی کند

نشست همدلی و وحدت مردم شهر بوستان ازتوابع شهرستان باشت صبح امروز با نماینده مردم گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی درحال برگزاری است.

صدای جنوب:

نشست همدلی و وحدت مردم شهر بوستان ازتوابع شهرستان باشت صبح امروز با نماینده مردم گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی درحال برگزاری است.

بنا بر این گزارش، مراسم از ساعت ۹:۳۰دقیقه صبح امروز جمعه ۶دی ماه در مسجد امیرالمومنین بوستان با استقبال زیادی همراه بوده است.
غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران وباشت سخنران این همایش است.
تصاویر خبرنگار راک نیوز از محل برگزاری این همایش از استقبال باشکوهی در صبح یک روز تعطیل خبر می دهد.
نماینده گچساران وباشت گفت:برخی اینجا اذیت می شوند به علت کثرت جمعیت و برخی در جای دیگر،اما اذیت شدن اینجا با عشق است.

وی افزود:عزیزان و بزرگواران این ایام که تقریبا می شود گفت ایام سرنوشت سازی است برای ملت ایران و آن چیزی که مقام معظم رهبری از ملت مطالبه می کند حضور در صحنه هاست و بدانید که هر گامی که برای تعیین سرنوشت بر می دارید قبل از اینکه به نفع هر کسی باشد باعث نامیدی دشمنان نظام خواهد شد.
تاجگردون افزود:از مسئولین امنیتی و نظامی که جریان را رصد می کنند تا یک انتخابات سالم داشته باشیم تشکر می کنم.
وی با بیان اینکه مردم شریف گچساران و باشت افراد با متانتی هستند که می خواهند انتخاباتی سالم و پرشور داشته باشند ادامه داد:دوستان و بزرگواران عزیز ۸سال است که با رای شما مردم عزیز بنده کرسی وکالت و خادمی شما را به عهده داشتم در این سالها تمام تلاشم این بود آنچه در شان شما است ادا کنم و خداوند توفیق داد به حد لازم و نه به حد کافی ادا کنم.
نماینده گچساران وباشت گفت افزود:آنچه را که می بینید و دیدید اثرات تلاش شما بود، کار کرده را نیاز نیست بگویم مردم کار کرده را می بینند چه کارهایی را انجام می دهیم هر چند که خدمات صورت گرفته شده متعلق به ملت و نظام است و مردم قدر آن را می دانند.
تاجگردون تصریح کرد:راهی که شروع شده را باید با سرعت بیشتری ادامه داد و قطار ایستاده را کسی به آن سنگ نمی اندازد بلکه  به سوی قطار در حال حرکت سنگ می اندازد و بدانید این ریز سنگ هایی که می بینید به سوی من و قطار توسعه پرتاب می شود چیزی نیست باید سرعت قطارمان آنقدر زیاد باشد که این سنگ ریزه ها در طوفان حرکت ما محو شود.
وی تاکید کرد:آسمانی که امروز بر سر ماست اگر باد نیاید خورشید را نخواهیم دید ،ما سالها با آسمان بی ابر و بی باران روبرو بودیم و سالها زمینمان خشک بود ما امروز زمین هایمان باران بی ابر می بینند.
دکتر تاجگردون ادامه داد: همت شما و حرکت رو به رشد شما باعث می شود ابرهای بی خاصیت کنار برود و اگر گفتم صبح همان صبح است فقط صدای گنجیشک بیشتر است حرفم جدی است.
این نماینده مجلس بیان کرد:برای حقتان ساکت نشوید،به پای آنچه که ایستاده اید به ایستید و برخی بدانند من جواب تهمت و توهین را با توهین و تهمت پاسخ نخواهیم داد.
تاجگردون که سخنان رقبایش را تلویحا پاسخ میداد گفت:انسانیت به هر کسی اجازه نمیدهد که هر چیزی را در جامعه بلغور کند ما باید درست فکر کنیم و اینها یاران نانی نیستند نگویید آقای تاجگردون اینها که اطراف تو هستند یار نانی نیستند،اینا یار جانی من نیستند اینها  پشت من هستند.
تاجگردون خطاب به یکی از رقیبان گفت:به عزیزان من و خویشان خود به خاطر ۱رای توهین نکن شما خیلی راحت در مورد من و گذشته ام و خانواده ام قضاوت می کنید ،طراحانی که در دوران خودتان حتی نگذاشتند برای۴ماه مدیرکلی کنی، و نشسته اید و نقشه می کشید فقط یک جا بگوید میخواهیم این کار را انجام دهیم،چون اندیشه آنان نیست و نمی دانند چگونه باید کار کنند.
اینقدر جلساتشان توخالی است که پیش نویس و چک نویس آن دست ماست.
به برخی قشقایی ها قول داده و نوشته اند۴۰درصد پیمانکاری را به شما می دهیم.
شما بیاید و بگوید میخواهیم این کار و آن کار را کنیم.
فکر می کنید خودتان می توانید این باشید.
عزیزی که در حال حاضر در صحنه انتخابات است گفت حاج غلام اگر به جزء تو کس دیگری به مجلس برود اولین کسی که تو را نفرین می کند دوربین صدا و سیماست،ظلم است کسی به جز تو برود.
شاید کسی که بر علیه من مقاله می زند آمد کتابش را به من هدیه داد طوماری در اول کتاب نوشته و در وصف من گفته اگر به جای غلام تاجگردون۲۹۰ دیگر در مجلس ایران جور دیگری بود.
غلامرضا تاجگردون به جزء برای خدمت برای چه آمده؟برای مال اندوزی و ثروت افسانه ای در بلژیک؟
در زمان تبلیغات خواهم گفت برنامه های۴سال آینده ام چه خواهد بود.
این چه حرفی است که شروع کرده ای حریم و اخلاق را رعایت کنید،ناموس شما ناموس من است دامادتان داماد من است اگر خدمتی کرده ام وظیفه ام بوده است چرا به خودت اجازه می دهی به حریم کسی ورود کنی.
کسی به من گفت چرا هر چه بر علیت می نویسند جواب نمی دهی و روشنگری نمی کنی،من چه بگویم وقتی مردم خودشان می ببینند و انتخاب می کنند.
مردم باشت و باوی خودتان جواب دهید یاوه گویی ها و حرف های پَست را با انتخاب و رای خود.
برادر هم طایفه ای خودم من کل ناموس تو را ناموس خودم می دانم،شب بنشین و با خودت فکر کن و ببین چه تعداد از فامیل من به تو رای دادن.
توهین این است که حتی به چشمت نمی آید که خودت گفتی هیچ وقت فراموش نمی کنم مادرت در خیابان می گفت به این رای دهید.
آیا حق است به داماد من که ۱۰۰بار نمک آن را خورده ای توهین کنی و می خواهی بگویی تاجگردون بویراحمدی است بله من بویراحمدی هستم و زاده باوی هستم.
می گویی قلعه باشت از تاجگردون روی برگردانده است مگر قلعه باشت بی غیرت باشد که اجازه دهد کسی که به ناموس تاجگردون توهین کرده در باشت سربلند کند.
باشتی ها فتنه دهه ۶۰را فراموش نکنید این فتنه سرباز کرده در نطقه خاموشش کنید.
شما فکر می کنید برادران بزرگ من(قشقایی) که هیچ توقعی از من نداشتند دور من حلقه می زنند و من را به عنوان خادم خود انتخاب کردند، برادران باوی من را رها می کنند.
همه با همیم این موتور توسعه خاموش نمی شود.
این ملت یک خادم می خواهد که راه و چاه را بداند تفرق را جدا کنید.
من خیلی راحت تر از این اینها می توانستم زندگی کنم ولی عرق جبین این خطه را فراموش نمی کنم و همچون گذشته برای خدمت به آنها تلاش می کنم

استقبال باشکوه از تاجگردون در بوستان باشت/ صبح جمعه با طعم وحدت + تصاویر

 

استقبال باشکوه از تاجگردون در بوستان باشت/ صبح جمعه با طعم وحدت + تصاویر

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت