پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1398 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 65309

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون تلفیق بودجه در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را تسلیت گفت.

صدای جنوب:

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون تلفیق بودجه در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را تسلیت گفت.

در این پیام، آمده است: خبر عروج سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی برای ما زمینیان خبری هولناک و غیرقابل‌باور بود.

در ادامه این پیام عنوان شده است: مالک اشتر ایران جان پاک خویش را فدای اقتدار ایران اسلامی و راه امام و رهبر انقلاب نمود.حاج قاسم، امیری بود که در لبخندش مهر، در چشمانش پاکی و نجابت، در رفتارش انسانیت و در قدم‌هایش وقار و صلابت موج می‌زد.
در این پیام آمده است: او که دنیای کفر را به ستوه آورده بود سرانجام توسط آمریکای جنایت‌پیشه و خبیث به شهادت رسید؛ اما با این عمل ناجوانمردانه آنان، نه‌تنها دل‌هایمان لرزان و قدم‌هایمان سست نخواهد شد بلکه مصمم‌تر از همیشه عزممان را جزم کرده‌ایم تا به‌فرمان رهبری با یک ایران همدل‌تر و با قاسم سلیمانی‌های دیگر همچنان قد برافرازیم و از کیان اسلامی‌مان دفاع کنیم.

در پایان این پیام عنوان شده است: حاج قاسم در قلوب یکایک ایرانیان و البته مسلمانان جهان خانه داشت و این‌جانب به نمایندگی از مردم شریف و شهیدپرور گچساران و باشت، عروج ملکوتی سپه‌سالار دلاور اسلام و ایران را به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت نجیب و شریف ایران تبریک و نیز تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ، علو درجات را برای امیر سرافراز مسئلت می‌نمایم.

صبح امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت عراق پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت