پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 دی 1398 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 66196

بازدید معاون برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری چرام از روستاهای این شهرستان+تصاویر

ظهر امروز مهندس سرتیپ خادمی معاون برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری و مهندس پوردانش رئیس نمایندگی بنیاد مسکن شهرستان چرام از روستاهای چرام بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ازچرام؛ظهر امروز مهندس سرتیپ خادمی معاون برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری و مهندس پوردانش رئیس نمایندگی بنیاد مسکن شهرستان چرام از روستاهای چرام بازدید کردند.

خادمی بیان کرد: باتوجه به بافت روستای دلی باریک و عدم رضایت اهالی امکان اجرای طرح هادی در روستا وجود ندارد.
وی گفت:همچنین برای گازکشی روستا شرکت گاز امادگی لازم را انجام داده است اما نیازهست که اهالی اجازه اجرای طرح هادی رابدهند.

معاون برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری چرام اضافه کرد:مشکلات کانال ابیاری زمینهای کشاورزی و جاده بین مزارع نیز مورد بررسی قرارگرفت.

وی گفت:روستای خیمند که اکثر خیابانها جدول کشی شده نیاز به زیرسازی و اسفالت دارد که به رئیس بنیاد مسکن شهرستان دستورداده شده است که در اولویت قرار گیرد.

مهندس خادمی بیان کرد: کار لوله گذاری گاز روستانیز انجام شده که با تماسی که با با رئیس شرکت گاز داشتم قول داد که حداکثر تا دوماه اینده کار علمک گذاری صورت گیرد.

وی افزود: باگفتگویی که با رئیس اب فاضلاب روستایی شهرستان نیزداشتم،گفت که تامین اعتبار جهت ساخت منبع اب شرب روستا در دستور کار است (که مردم پیگیر بودند).

معاون برنامه ریزی فرمانداری چرام گفت: قول هایی هم گرفته ام برا تامین اعتبار ساخت منبع، به بنیاد مسکن نیز دستور دادیم در اولویت اعتبارات سال اتی جهت زیرسازی و اسفالت قرار گیرد.

وی گفت: روستای شهرک بناری که روستایی تازه تاسیس و خانه ها براساس اصول فنی ساخته شده اند اما نیاز به جدول کشی و زیرسازی و اسفالت دارند که درصورت تامین اعتباردر اعتبارات سال اتی قرار میگیرد.

خادمی افزود:روستای فشیان که اکثرخیابان هایش زیرسازی و اسفالت شده که باهمکاری دهیار روستا دوتا از خیابانها کار بازگشایی انجام و مصالح جدول گذاری انجا ریخته شده است و اماده کار می باشند.

وی گفت: درصورت تکمیل ان بنیاد مسکن درخصوص زیرسازی واسفالت قول همکاری داده است.

سرتیپ خادمی گفت: تعدادی پایه برق تومسیر خیابان بود که با رئیس برق تماس گرفتم و قول جابجایی داد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری بیان کرد:منبع اب شرب روستا نیز تکمیل شده است، اما اشکالاتی داردکه با پیگیری های به عمل آمده،ابفار شهرستان قول مساعدت داده است که در اولین فرصت مشکلات را حل و لوله اب شرب روستا به منبع جدید وصل شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت