پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 بهمن 1398 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 67486

دولت تدبیر و امید ۳هزار و۵۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌کند

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق تفاهم نامه سه جانبه ۳۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهای کم درآمد کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود.

صدای جنوب:

محمد باقر نوبخت در نشست شورای برنامه‌ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه صورت گرفته مابین استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهای کم درآمد با شرایط بنیاد مسکن احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای بهره برداری از جاده پاتاوه به دهدشت تا دهه فجر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم، ادامه داد ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این پروژه را تخصیص می‌دهیم.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: توانمندی‌ها، نیازمندی‌ها و ظرفیت‌های این استان امروز به درستی توسط مسئولان استانی تبیین و تشریح شدند.

نوبخت عنوان کرد: ما بایک برنامه ریزی این سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان را در دستور کار داریم و این هدیه دولت و نظام به مردم این استان اجرایی شود در دیگر استان‌ها کمتر از یکسال به بهره برداری برسند.

وی رفع مشکلات موزه دفاع مقدس یاسوج را ضروری دانست و گفت: برای کمک اعتباری به این پروژه آمادگی داریم و در این راستا هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت