پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 بهمن 1398 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 67537

حجت السلام سید محمد موحد:

نوکری مردم بالاترین افتخار است /شعاعی که محدود شدنی نیست/ پای ارزش ها درمیان باشد شاهد حضور مردم و جوانان هستیم

حجت السلام سید محمد موحد کاندیدای نمایندگی مردم در کهگیلویه بزرگ در دیدار با جمعی از مردم شهرستان لنده با تبریک دهه پر فروغ فجر با اشاره به تلاش شخصیت های سیاسی و فرهنگی و جوانان و دانشجویان در جهت برگزاری همایش بزرگ طایفه سلیمان شهروئی را یک حرکت مهم و رو به جلو دانست.

صدای جنوب:

حجت السلام سید محمد موحد کاندیدای نمایندگی مردم در کهگیلویه بزرگ در دیدار با جمعی از مردم شهرستان لنده با تبریک دهه پر فروغ فجر با اشاره به تلاش شخصیت های سیاسی و فرهنگی و جوانان و دانشجویان در جهت برگزاری همایش بزرگ طایفه سلیمان شهروئی را یک حرکت مهم و رو به جلو دانست.

وی افزود: باید آفرین گفت به کسانی که هنرمندانه عامل خلق حماسه های بی نظیر در کهگیلویه بزرگ به خصوص شهرستان لنده هستند که طایفه سلیمان شهروئی سال های زیادی بود در خط سیاسی اصلاح طلبی بودند که امروز این همایش به معنای عدول از ارزش های اصلاح طلبی خویش نیستند بلکه مردم به این نظر رسیدند که اصول گرا و اصلاح طلب باید دست به دست هم دهند و از گردنه های سخت عبور کنند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ تصریح کرد:امروز اگر کسی در خدمت به مردم متحد و یکصدا با یک انگیزه مقدس حرکت کند که در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی باشد و در جهت خدمت به عامه مردم باشد باید به مشکلات جوانان و معیشت انان توجه کافی داشته باشد.

وی در ادامه گفت:وقتی شهید سلیمانی ترور می شود اهنگ پیشواز بیشتر تلفن های جوانان ما صدای سردار شهید سلیمانی است که وقتی پای ارزش ها درمیان باشد شاهد حضور مردم و جوانان هستیم که به تعبیر امام راحل نسل جوان ما از دوران رسول الله بهتر هستند.

موحد خاطرنشان کرد:امروز جوانانی که با هزاران زحمت مدارک دانشگاهی خویش را گرفته و فارغ التحصیل شده اند و در اوج بیکاری خویش غوطه ور هستند باید موقعیت و درد های انان را درک کرد چرا این مردم در تمام مراحل انقلاب بوده اند و مسئولان باید احساس تکلیف کنند که درد مردم چیست و باید به ان توجه کافی داشته باشند.

وی در ادامه تاکیدکرد: یکی از انگیزه های که باعث شد بنده وارد انتخابات شوم بحث توجه به دغدغه های همین جوانان است و باید با عبور خیلی از موانع این توفیق حاصل شود.

نماینده ادوار گذشته مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: در فرهنگ ما برای عبور از یک حرکت نو چنان موانعی ایجاد می شود که امروز و برگزاری این همایش با وجود بیشتر موانع با حضور با شکوه بزرگان و معتمدین و جوانان برگزار شد که قابل تحسین است.

وی در ادامه اظهارکرد: بنده احساس دین می کنیم و در جایگاه های که در طول بیست سال نمایندگی بودم و پانزده سال قضاوت خودم را محصور نکردم و همواره در خدمت مردم بوده ام و این مسائل نمی تواند موحد را محدود کند بلکه شعاع فکری و رفتاری موحد محدود نشدنی است و افتخار بنده خادمی مردم است.

موحد گفت: تلاش و فعالیت های نخبگان و دانشجویان و همه  کسانی که در جهت اعتلای خدمت حقیر داشتند قدردانی می کنیم و از کسانی که سیم های خاردار را پاره کردند قدردانی می کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ تصریح کرد:زندگی بنده و آبرو و عزت بنده مرهون خادمی مردم بود و خواهد بود و نوکری مردم بالاترین افتخار برای بنده است.

وی تاکیدکرد:روزی که موحد مسئولیت نمایندگی این حوزه را برعهده گرفت آثاری از عمران و آبادانی و زیر ساختی وجود نداشت و نه آبی بود و نه برقی و نه بهداشتی که در همین لنده در طول سال چندین فضای آموزشی به دور از هیاهو و رسانه ای شدن افتتاح می شد.

موحد گفت: خوب یادم هست در چهارراه آل طیب زنان صبح زود برای تامین  آب شرب و مصرفی خود به چشمه ها می رفتند که لوله کشی این روستا و سایر روستاها با اجرای مجتمع آبرسانی با همکاری ستاد اجرایی امام توسط همین اقای شریعتمداری صورت گرفت که این اعتبارات از مسیر های امده است که  ربطی به اعتبارات دولتی نداشت.

نماینده ادوار گذشته مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت:امروز نسل جوان ما با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که باید فکری اساسی با استفاده از ظرفیت نخبگان صورت گیرد و دست یکایک آنان را می بوسم و وقتی جناب آقای فتحی از طرح اشتغالزایی خود با بیش از سه هزار نفر به صورت مستقیم و پنج هزار نفر به صورت غیر مستقیم در برنامه تخصصی آماده اجرا است  قابل تحسین است که امیدواریم امثال اقای فتحی که از تولیدکنندگان بزرگ کشوری هستند بتوانند برای توسعه کهگیلویه بزرگ همکاری لازم را داشته باشند که از همین جا از وی قدردانی می کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت