پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مهر 1395 ساعت 18:07:: شناسه خبر: 6873

رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه خبرداد:

نیمه تمام ماندن طرح هادی در ۷۰روستای کهگیلویه

متقی با بیان اینکه طرح هادی بر اساس شاخص‌های تعریف شده اجرایی می‌شود،گفت: اجرای طرح در ۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار به بیش از ۹۰ درصد پیشرفت رسیده و در ۷۰ روستای دیگر نیمه تمام مانده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه در حوزه عمران روستایی در اجرای طرح هادی ۸۲ روستای دو شهرستان از محل اعتبارات استانی،نفت،ملی و ماده ۱۸۰ به مرحله اجراء درآمده است ، که از این تعداد ۱۴روستاتکمیل وتعداد۷۰روستا نیمه تمام می باشد  که پیش بینی می شود تا یکی دوسال آینده همه این روستا ها طرح هادی آن کامل اجرا شود.

به گزارش صدای جنوب مهردادمتقی رییس بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه درنشستی باخبرنگاران بمناسبت ۱۵مهرماه روز روستا به بیان عملکرد بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه  در حوزه عمران روستایی،  مسکن شهری و انجمن خیرین مسکن ساز ، بازسازی و بهسازی مسکن روستایی پرداخت.

رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه  با بیان اینکه ۲۰۶ روستای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان وجود دارد، افزود: از زمان اجرای طرح هادی در سال ۷۲ عملیات این طرح در ۸۴ روستای واجد شرایط شهرستان آغاز شد.

وی با بیان اینکه طرح هادی بر اساس شاخص‌های تعریف شده اجرایی می‌شود،گفت: اجرای طرح در ۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار به بیش از ۹۰ درصد پیشرفت رسیده و در ۷۰ روستای دیگر نیمه تمام مانده است.

متقی اعتبار لازم برای تکمیل هر طرح را حداقل ۴۰۰ میلیون تومان برآورد کرد و افزود: اعتباراتی که امسال به این حوزه اختصاص داده شده است جوابگوی نیاز نیست.

این مسؤول تصریح کرد: اجرا یا تکمیل طرح هادی در روستاها مساعدت مسؤولان را می‌طلبد تا با اختصاص اعتبار از سرفصل‌های مختلف بتوان طرح را در تعداد بیشتری از روستاها عملیاتی کرد.

وی با اشاره به اعتبارات عمرانی سال ۹۴ بنیاد مسکن در کهگیلویه یادآور شد: ۱۸ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده از محل استانی،ماده ۱۸۰ و نفت در اجرای طرح هادی ۱۳ روستا هزینه شد.

متقی اعتبارات عمرانی سال ۹۵ این حوزه را ۴۷۰ میلیارد ریال دانست و گفت: از این مبلغ ۲۸ میلیارد ریال جهت اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان در نظر گرفته و قرار است در ۶ روستا اجرا شود.

متقی درباره نامه مردم چغل به استاندارهم واکنش نشان دادوگفت:بنیادمسکن نیازمندهمکاری مردم دراجرای طرح های مختلف روستایی است و چنانچه مردم این روستاکمک نمایند ورودی جاده اصلی و طرح هادی به زودی اجرا می شود.

وی درپاسخ به خبرنگارصدای جنوب درزمینه تعامل با فرماندار اظهارداشت:در تمامی برنامه های کاری نیازمند همکاری مجموعه فرمانداری بویژه دکترپوزش فرماندارکهگیلویه هستیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت