پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 بهمن 1398 ساعت 01:11:: شناسه خبر: 68821

سردار هاشمی پور عنوان کرد:

راه اسان منطقه دشمن زیاری برای تبدیل شدن به بخش دشمن زیاری در تقسیمات کشوری

نشست هم اندیشی ایل بزرگ دشمن زیاری با سردار هاشمی پور برگزار شد.

صدای جنوب:

سردار هاشمی پور گفت:همواره با ایل دشمن زیاری در ارتباط تنگاتنگ بوده ام و این ایل بزرگ نخبگان زیادی دارد گه امیدوارم از انها استفاده کنیم.
وی افزود:در این نشست بزرگانی از ایل بویراحمد نیز حضور دارند وما در اصلاح ذات البین باید همواره در جامعه باشیم زیرا وقتی بزرگان در حل نزاع ها ومشکلات دخالت می کردند مشکلات کم و هیچگاه قبیله و عشیره از هم فاصله نمی گرفتند و حتما از خود باید بپرسیم که چه شده تفرقه ها و گلایه هازیاد شده است.
هاشمی پور ادامه داد:برای این ایل برنامه دارم وبابهره برداری از جاده پاتاوه دهدشت زیرساخت ها نیز باید اماده تا بخش دشمن زیاری را در تقسیمات کشوری تاسیس نماییم و بدانید این محور ترانزیتی جوانان دشمن زیاری را نجات خواهد دادوتحول زیادی ایحاد می کند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه جوانان ما دنبال اداره روی و شغل دولتی هستند از طرفی  بانک های کمر مردم را شکسته و نمایندگان مجلس نتوانستند بانک ها راساماندهی کنند در صورتی که در سایر کشورها این چنین نیست و ماباید از سرمایه گذار حمایت کنیم.
سردار هاشمی پور تصریح کرد:تاکنون ۳۵۰میلیاردتومان هزینه شده و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باپایان جاده پاتاوه دهدشت شاهد اغاز سد ابریز خواهیم بود و اشتغالزایی زیادی ایجادمی شود.
وی گفت:افراد مریض دائم در حال حاشیه سازی هستند اما ایل بزرگ دشمن زیاری اگاه تر از این موارد حاشیه ای است و نمی توانند بین هاشمی پور و این ایل بزرگ فاصله ایجاد نمایند.
هاشمی پور خطاب به رقیب انتخاباتی خود گفت:شما۱۶ سال استعدادتان را نشان دادید در حد توان کار کردید و درد من این است که شماها باید ۲۰سال پیش با کمترین هزینه انجام میدادین اما انجام ندادید وامروز صنعت ما و اب شرب ما نیاز به طرح های عملیاتی دارد .
هاشمی پور بااشاره به موضوع کنتور گاز منطقه دشمن زیاری گفت:این بازی ها و حاشیه سازی رقیبان، شایسته مردم نیست و همه برای توسعه کهگیلویه همدل و همراه باشیم زیرا عاشق خدمت به مردم هستم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت