پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1398 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 69054

زینل زاده/مشکلات مردم نه با کلید حل میشود نه با شعار/ مردم‌ آمده اند عبور کنند+تصاویر

عصر امروز همایش حامیان اردلان زینل زاده کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت در روستای مظفرآباد لیشتر برگزار شد. به گزارش صدای جنوب، زینل زاده در جمع حامیانش در منطقه لیشتر ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز مادر گفت: هر چه به دوم اسفند ماه نزدیکتر میشویم فشارهای سیاسی […]

عصر امروز همایش حامیان اردلان زینل زاده کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت در روستای مظفرآباد لیشتر برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب، زینل زاده در جمع حامیانش در منطقه لیشتر ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز مادر گفت: هر چه به دوم اسفند ماه نزدیکتر میشویم فشارهای سیاسی ، آمد و شدها بیشتر میشود. امروز در حوزه لیشتر و خیرآباد پر ترافیک ترین روز سیاسی بود هیج جا نگفته ایم که عزیزی نیاید و نرود و پای صحبت نامزدهای دیگری ننشیند و این یعنی انتخابات آزاد و انتخاب اصلح و امروز هم این اتفاق در این حوزه در حال رخ دادن استو این نشانه بزرگ‌مردی این خطه است و امیدواریم در سایر نقاط گچساران و باشت هم اینگونه باشد.
این کاندید گفت: خیلی ها گفته اند و شاید بگویند کاش زینل زاده نیامده بود و دور آینده می آمد، من یک سوال دارم اگر زینل زاده نیامده بود چه اتفاقی می افتاد؟ اگر نیامده بود آیا کسی جواب گوشی های همراه شما را میداد این یکسال. باید مقایسه کرد حضور همیشه پاینده هست. شما بزرگان و جوانان خوب میدانید اگر زینل زاده نمی آمد خیلی از پاسخها داده نمی شد.خیلی از گوشی ها خاموش میشد. خیلی ها این ارزش و وزنی امروز دارند رو نداشتند در عرصه سیاسیون. اگر زینل زاده نمی آمد خیلی ها امروز دیده نمی شدند. دست خیلی ها تریبون داده نمی شد و حساب نمی آمدند. این سوالاتی که شما باید در اذهان خود داشته باشید. شما میدانید که هیچگاه ما کوتاه نیامده ایم. جان داده ایم ولی نامی را به ننگی نبرده ایم و نخواهیم برد.
زینل زاده اظهار داشت: در حوزه انتخابیه ما هیچ تفاوتی ندارد و امروز مردم اصولگرایی و اصلاح طلبی را فراموش کرده اند،بلکه برای حل مشکلاتشان حضور پیدا کردند. مشکلاتی دارند که نه با کلید حل شده نه با شعار ، مردمان ما امروز آمده اند عبور کنند.
خیلی ها عنوان می کنند که ای کاش کاندیدای ما نیامده بود تا به ندای دلمان پاسخ می دادیم ، یعنی مردم ما به دلیل قومیتها و نگاههای خشک سیاسی در فشار هستند و ما امده ایم بگوییم میخواهیم از این منفعت طلبی ها خارج شویم و به سمت منافع مردم گام برداریم.
وی گفت پست ها و وام ها که حق شما در نظام جمهوری اسلامی است و این حق شما در بین شما ناعادلانه توزیع می شود و از شما نیز طلب رای میکنند که بزرگترین کلاهبرداری است و ما در نهضت عبور اینگونه نیستیم.و این خجالت اور است که مال افرادی را به یغما ببریم و به همان افراد به قیمت چند برابر فروخته شود و این متاسفانه یک روند در ادوار گذشته بوده است.
وی افزود: ظلم و بی عدالتی در طول تاریخ اشکال متفاوتی داشته و یک روز ظلم با لشکر کشی انجام می شده اما امروز ظلم با نگاه و قلم انجام می شود و با توزیع نابرابر فرصتها انجام می شود و پذیرش ظلم یعنی همراهی با ظالم.
وی افزود :ای مردم اگر حضور ۸ ساله برای شما ارمغانی داشته است پس ادامه دهید و اگر راضی هستید پس بمانید و بدانید این نهضت عبور کنار برو نیست و اگر خواهان تغییر و تحول هستید نهضت عبور در خدمت مردم خواهد بود.
زینل زاده اظهار کرد: برخی ها فکر میکنند می شود جلوی نهضت عبور را گرفت و مردم امروز رویکرد دیگری را طالب هستند و مطمعن هستم که در دوم اسفند ماه شما مردمی که به نهضت عبور پیوسته اید چنان سیلی برگوش افرادی که بر نمیتابند بزنید و این نهضت چنان سیلی به گوش آنها خواهند نواخت که راهشان را گم کنند.
زینل زاده گفت: در هیچ جا با هیاهو و جنجال کار نکردیم و حرمت نگه داشتیم و این شیوه دیگران مشکلات معیشتی را حل نخواهد کرد و ما با سلاح نیامده ایم . سلاح ما عمل صادقانه ماست، و عملکردما سلاح ماست و این نوید خواهیم داد که عید شما را پشیمان نخواهیم کرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت