پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مهر 1395 ساعت 04:07:: شناسه خبر: 6933

معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تجلیل از مقاومت رزمندگان کهگیلویه وبویراحمددرجنگ تحمیلی/برگزاری کنگره شهدا بی نظیر بود

سردار عظیمی فر:اگر مقاومت فرزندان رشید این استان در پد خندق و هورالعظیم نبود ۲۰ هزار رزمنده ما در آن دوره به اسارت درمی‌آمدند ولی حماسه‌ای که بچه‌های ما انجام دادند در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پنجشنبه شب، در برنامه سرو قامتان شبکه دنا با تبریک به مناسبت برگزاری کنگره ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به استان‌های متعددی رفته‌ام و کنگره‌های زیادی را دیده‌ام اما این کنگره متمایز از همه نقاط دیگر بود.

به گزارش صدای جنوب ،سردار جواد عظیمی‌ فر  با اشاره به حضور گسترده مردم و مسؤولان و همچنین خانواده معظم شهدا گفت: حتی در آن سوی مرزهای کشور پوشش خبری روزهای ابتدایی این کنگره را دیدم که این نوع پوشش خبری جای قدردانی دارد.

مسؤول انسداد مرزهای کشور با بیان اینکه برادرانی را امروز دیدیم که پس از دفاع مقدس آن‌ها را ندیده بودم، افزود: این کنگره تجدید خاطره‌ای برای همه ایثارگران شد.

وی با اشاره به اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی روی جوانان تصریح کرد: تنها راه انتقال این روحیه ایثارگری کار فرهنگی است که برگزاری کنگره شهدا از کارهای ماندگار است.

سردار عظیمی‌فر با تأکید بر این که میلیاردها تومان هزینه در زمینه‌های دیگر به اندازه برگزاری این کنگره روی جوانان اثرگذاری ندارد بیان کرد: این کار فرهنگی تا سال‌ها اثر خواهد داشت.

این فرمانده ۸ سال دفاع مقدس با تأکید بر این که از کار فرهنگی نباید به سادگی گشت، عنوان کرد: هزاران سایت دشمن به دنبال اثرگذاری روی جوانان هستند.

این فرمانده ارشد سپاه گفت: همه خرج‌ها و هزینه‌هایی که سلفی‌ها و دشمنان می‌کنند در برابر برگزاری کنگره شهدا اقدامی بی‌اثر است.

معاون مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان رشادت‌هایی که فرزندان این استان در ۸ سال دفاع مقدس داشتند، بیان کرد: همه از آن کسی که در پمپ بنزین و یا در آشپزخانه حضور داشت تا کسی که در خط مقدم می‌رزمید در این دفاع جانانه نقش داشتند و نمی‌توان گفت عده‌های بیش از دیگران در این دفاع زحمت کشیدند.

عظیمی‌فر به عملیات‌هایی که رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی در آن‌ها رشادت‌های زیادی آفریده‌اند اشاره کرد و افزود: در همه مناطق عملیاتی و در بیشتر عملیات‌ها فرزندان این استان حضور داشتند که حماسه پد خندق گل سر سبد این عملیات‌ها به شمار می‌رود.

این فرمانده ارشد نظامی بیان کرد: مقاومت که در این عملیات صورت گرفت در تاریخ این ملت به یادگار خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مقاومت فرزندان رشید این استان در پد خندق و هورالعظیم نبود ۲۰ هزار رزمنده ما در آن دوره به اسارت درمی‌آمدند ولی حماسه‌ای که بچه‌های ما انجام دادند در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

عظیمی‌فر گفت: این عملیات را تئوریسین‌های جنگی اکنون تجزیه و تحلیل می‌کنند که در تاریخ دفاع مقدس و مقاومت بی‌نظیر است.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: فداکاری این رزمندگان در هورالعظیم مانند فداکاری یاران امام حسین(ع) در نهر علقمه بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت