پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مهر 1395 ساعت 07:07:: شناسه خبر: 6938

امام جمعه گچساران در شورای اداری گچساران وباشت:

از برگزاری کنسرت در کهگیلویه وبویراحمد جلوگیری شود

وی باانتقادازبرگزاری کنسرت هادرکشورگفت:برگزاری کنسرت مرجعیت رانگران کرده و ازشمامیخواهیم که از برگزاری کنسرت دراستان ما جلوگیری شود وبیت المال صرف این موارد غیر فرهنگی نشود.

پایگاه خبری صدای  جنوب:

امام جمعه گچساران در جلسه شورای اداری این شهر باحضور دکترلاریجانی خواستارتحقق عدالت برای تمامی استان های کشورشد.

حجت الاسلام حجازی گفت:گچساران ثروتمندترین شهرکشورهست اما مردم همین شهر توان خرید نان راندارندو از نانوایی نان قرضی می خواهندوبارها دیده شده که میگویند پول نان هم نداریم.

امام جمعه گچساران اظهارداشت:درهمین شهر مقیاسی اگرداشته باشیم اولین شهرکشور ازنظربیکاری نیز هستیم.

وی خطاب به دکترلاریجانی گفت:درتهران وباصحبت با وزرا و نهادهای مختلف عدالت را حاکم نمایید واگربطورعملی عدالت حاکم شود درکل در کشورواستان ما مشکلات کمتر خواهد بود.

حجازی گفت: بااین شیوه عشق مردم به مسئولان خدوم نمود پیدا میکند و بنابراین ما مشکلات رامیدانیم وزیرساخت حل مشکلات که همان امنیت است را داریم  وبااین نگاه بقیه مواردومشکلات قابل حل خواهند بود.

وی لزوم عدالت را  تقواوترس ازخدادانست و خاطرنشان کرد:عدالت اگرباشدقطعاویقینافقردر این حد نخواهدبود.

حجت الاسلام حجازی باانتقادازبرگزاری کنسرت هادرکشورگفت:برگزاری کنسرت مرجعیت رانگران کرده و ازشمامیخواهیم که از برگزاری کنسرت  دراستان ما جلوگیری شود وبیت المال صرف این موارد غیر فرهنگی نشود.

وی استان کهگیلویه و بویراحمد را استانی تمام شیعی خواندوگفت:دشمن درفضای مجازی وحقیقی شبانه روز این استان را مورد هجمه قرارمی دهدولازم است جلوی این کارگرفته شود.

حجازی افزوذ:تقاضای نابجایی نداریم و باتوجه به مقام ارزشی شما استدعا داریم استان ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد را درزمینه رفع بیکاری وحل مشکلات فرهنگی و اقتصادی حمایت نمایید.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت