پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اسفند 1398 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 69864

مصوبات نشست ویژه متخصصین بیمارستان امام خمینی دهدشت با رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در زمینه مقابله بابیماری کرونا

نشست ویژه متخصصین بیمارستان با دکتر محمد طاهر طیب زادگان در خصوص راههای پیشگیری و مقابله، آگاه سازی مردم در جهت مواجه با بیماری برگزار و مصوباتی جهت اجرا تصویب گردید.

یه گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ نشست ویژه متخصصین بیمارستان با دکتر محمد طاهر طیب زادگان در خصوص راههای پیشگیری و مقابله، آگاه سازی مردم در جهت مواجه با بیماری برگزار و مصوباتی جهت اجرا تصویب گردید.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان در ابتدای این نشست فرا رسیدن ماه مبارک رجب و میلاد مسعود امام محمد باقر (ع) را تبریک و تهنیت عرض نمود و تصریح کرد: این نشست ویژه پیرامون بررسی شرایط بیماری کرونا ویروس با حضور متخصصین مختلف بیمارستان درباره رویکرد و برنامه عملیاتی وزارت بهداشت و درمان در خصوص پیشگیری، مراقبت و درمان بیماران،تصمیم گیری و استفاده از خرد جمعی و اجرای مصوبات شورای سلامت شهرستان،اهمیت پیشگیری و راههای مقابله با این ویروس،اطلاع رسانی به مردم در خصوص راههای پیشگیری و بهداشت فردی و افراد مبتلا و مشکوک برگزار و به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

دکتر محمد طاهر طیب زادگان در خصوص مصوبات این جلسه اذعان کرد: راه اندازی اورژانس سابق جهت غربالگری بیماران توسط متخصصین عفونی، مسیر تعیین تکلیف بیماران با علائم تنفسی حاد از بدو ورود به چرخه درمان مشخص و در اورژانس سابق بستری و ادامه مراحل درمان صورت پذیرد،هماهنگی با ستاد اعزام دانشگاه علوم پزشکی و اعزام بیماران مشکوک به بیمارستان شهید جلیل یاسوج با توجه به اینکه این بیمارستان به عنوان مرکز درمان این بیماری مشخص شده است،تامین تجهیزات مورد نیاز در جهت حفاظت شخصی پزشکان و پرسنل برای ارائه خدمت مناسبت به همشهریان عزیز و تمهیدات لازم در جهت امحای زباله های عفونی این بیماران از اهم مصوبات این نشست ویژه می باشد.

وی در پایان به مردم توصیه کرد از عیادت بیماران در بیمارستان پرهیز نمایید و فقط در موارد ضروری به بیمارستان مراجعه نمایید و کودکان را با خود نبرید،مرتب دستان خود را با آب و صابون بشوئید و از دست دادن و روبوسی جدا پرهیز نمایید.

در این نشست متخصصین داخلی، عفونی، ارتوپدی، جراحی عمومی، بیهوشی، زنان و زایمان، نورولوژی، قلب و عروق، ارولوژی، پاتولوژیست و اطفال به بیان دیده گاههای خود در خصوص این بیماری پرداختند.

نشست ویژه متخصصین بیمارستان دهدشت برای مقابله با کرونا برگزار شد+تصاویر

 

نشست ویژه متخصصین بیمارستان دهدشت برای مقابله با کرونا برگزار شد+تصاویر

 

نشست ویژه متخصصین بیمارستان دهدشت برای مقابله با کرونا برگزار شد+تصاویر

 

نشست ویژه متخصصین بیمارستان دهدشت برای مقابله با کرونا برگزار شد+تصاویر

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت