پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اسفند 1398 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 70115

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

صدای جنوب :

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
طی حکمی از سوی مقام عالی وزارت نیرو، علی داودی مهر، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به مدت یک سال به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در این استان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، رضا اردکانیان در این حکم بر برنامه ریزی و اجرای کامل دستورالعمل ارتقای هماهنگی بین مدیران استانی صنعت آب و برق، برگزاری جلسات مستمر و منظم شورا، نظارت بر اجرای مصوبات، هماهنگی و همکاری سازنده با مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
وی تشکیل کارگروه برق، انرژی، آب و آبفا در استان، برنامه ریزی به منظور ارتقای جایگاه صنعت آب و برق در سطح استان و نیز برنامه ریزی و هماهنگی در سفرهای هیات دولت و مقامات نظام مقدس جمهوری اسلامی به استان را از دیگر وظایف رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو عنوان کرد .
اردکانیان در پایان، برنامه ریزی و سازماندهی منابع و امکانات موجود استان در راستای مدیریت بهینه حوادث احتمالی مطابق دستورالعمل های تخصصی دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو را به عنوان یکی از مواردی عنوان کرد که می بایست توسط رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان پیگیری شود .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت