پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اسفند 1398 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 70290

اعزام کاروانِ پزشکی جمعیت هلال احمر چرام به منطقه امام زاده محمود (ع) بخش سرفاریاب

کاروان سلامت داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان چرام، با حضورمعاون عمرانی فرماندار چرام،برای درمان رایگان و اجرای طرح حمایتی و رفاهی به منطقه امام زاده محمود (ع) بخش سرفاریاب این شهرستان اعزام شدند.

صدای جنوب:

کاروان سلامت داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان چرام، برای درمان رایگان و اجرای طرح حمایتی و رفاهی به منطقه امام زاده محمود (ع) بخش سرفاریاب این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، امان الله جهان بین گفت: این کاروان شامل پزشک عمومی، ماما ، پرستار ، کارشناس بهداشت ، امدادگران هلال احمر ، دارویار، تکنسین داروخانه و تیم کمک‌های اولیه است که برای خدمت رسانی به مردم روستا‌های این شهرستان اعزام شدند و به اهالی روستا خدمات بهداشتی ، درمانی و معیشتی ارائه کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود : برگزاری کارگاه‌های آموزشی تغذیه سالم، آشنایی با بیماری دیابت، توزیع بسته‌های غذایی و دارویی رایگان، ویزیت رایگان، تست فشار و قند خون ، بررسی سلامت دانش آموزان ، خدمات پزشکی، پرستاری، مامایی، دارویی، تزریقات رایگان و خدمات روانشناسی از دیگر برنامه‌های کاروان سلامت در این منطقه است گفت : توزیع بسته های فرهنگی و بهداشتی و مواد غذایی ، ارائه بسته‌های حمایتی شامل لوازم التحریر و لباس گرم به همراه آموزش‌های کمک‌های اولیه ویژه دانش آموزان مدرسه ابتدایی از دیگر خدماتی بود که به مردم این دو روستا ارائه شد.

وی با بیان اینکه ، کمک به بهبود سطح سلامت محرومان ، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاها ی محروم و ایجاد مشارکت موثرداوطلبان جمعیت هلال احمر در امداد رسانی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است گفت : در این کاروان، خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی با حضور پزشکان داوطلب هلال احمر، کارکنان، امدادگران و داوطلبان هلال احمر به صورت رایگان به روستاییان ارائه شد.

جهانبین با اشاره به اینکه ، در اجرای این طرح به اهالی روستای امام زاده محمود (ع ) ، خدمات رایگان بهداشتی ، درمانی و معیشتی ارائه شد و انواع ارزاق عمومی و بسته مواد غذایی جمعا به ارزش ۲۵ میلیون ریال در بین خانوار های محروم منطقه توزیع شد و بیش از ۱۰۰ قلم داروی رایگان به بیماران مراجعه کننده تحویل داده شد ادامه داد : در این کاروان سلامت ۲۰ نیروی داوطلب به اهالی مناطق و روستا‌های کمتر برخوردار شهرستان چرام خدمت رسانی کردند.

برپایه گزارش صدای جنوب،جمعیت هلال احمر چرام در روستاهای کمتر برخوردار بخش مرکزی و بخش سرفاریاب تا کنون اقدام به برگزاری کاروان سلامت و همچنین احرای طرح های حمایتی و رفاهی نموده که سبب رفع بسیاری از مشکلات مردم شده است.

برهمین اساس انطور که علمدار دستور رییس جمعیت هلال احمر چرام گفته این برنامه ها در سایر روستاها ادامه خواهد داشت.

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت