پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اسفند 1398 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 70711

گزارش فرماندار کهگیلویه از اقدامات انجام شده در راستای مقابله با بیماری کرونا

علیرضا اتابک گفت: جلسات مدیریت بحران و شورای سلامت را با دقت بالا و مکرر برگزار می کنیم و تمام مسائل را برای اخذ تصمیمات بهتر بررسی می نماییم.

صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه از اقدامات متعدد در شهرستان کهگیلویه در راستای مقابله با کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش صدای جنوب، علیرضا اتابک گفت: جلسات مدیریت بحران و شورای سلامت را با دقت بالا و مکرر برگزار می کنیم و تمام مسائل را برای اخذ تصمیمات بهتر بررسی می نماییم.

وی گفت: از ورود گردشگر به این شهرستان جلوگیری می کنیم و در صورت مشاهده قرنطینه خواهیم کرد.
فرماندار کهگیلویه افزود: ایستگاه غربال گری و تست تب سنج در ورودی ها شهر دهدشت و دیگر بخش ها راه اندازی کردیم و مسوولان شبانه روز باید پای کار باشند.

اتابک ادامه داد: اصناف همکاری خوبی داشتند به صورت خود جوش کسب و کار خود را  تعطیل کردند که جای تشکر دارد و امیدواریم بقیه مردم نیز همکاری کنند تا این بیماری بیشتر شیوع پیدا نکند.
این مسوول توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک، دستکش، ژل ضد عفونی، الکل و توزیع آب ژاول در سطح شهرستان  را از دیگر اقدامات دانست و اشاره کرد: بسیج همگانی برای ضد عفونی شهرها و روستا توسط شهرداریها و دهیاریها و گروهای جهادی به صورت مرتب در حال انجام است.
اتابک با تشکر از اهالی بازار روز برای تعطیلی تاکید داشت: کنترل بازار ،تعطیلی جمعه بازاز، بازارشب وبازار روز توسط شهرداری با حساسیت ویژه ای صورت می گیرد.
اتابک با مهم خواندن این اقدامات برای بخش های دیشموک و چاروسا گفت: در آن دو بخش نیز همین اقدامات صورت گرفت و تمام مصوبات مربوط به همه شهرستان کهگیلویه بوده است.
وی ضمن تشکر از مدیران تصریح کرد: حضور ادارات پای کار ، آرامش به مردم ، آموزش های لازم به صنوف ، جدا سازی بیماران در بیمارستان امام خمینی از دیگر اقدامات شبانه روزی شورای سلامت کهگیلویه است.
وی تعطیلی تالارها ، مراسمات، اماکن گردشگری و زیارتگاهی شهرستان و  ضد عفونی ادارات و روستا ها را از مهمترین اقدامات برای جلوگیری از شیوع این بیماری  عنوان کرد.
فرماندار کهگیلویه اذعان کرد: کنترل گلوگاهها گشت در سطح شهر و  پیام های بهداشتی و مراقبتی در سطح شهرستان از دیگر اقدامات است.
اتابک همکاری مردم در ریشه کنی این ویروس را با اهمیت خواند و تاکید کرد: مردم برای حفظ آرامش از شایعه پراکنی دست بردارند و به شایعات توجه نکنند و  یقین بدانند ما در فرمانداری نهایت تلاش خود را به صورت شبانه روزی انجام خواهیم داد اما مردم هم باید به صورت صددرصدی رعایت کنند و در خانه بمانند تا انشالله با همکاری همدیگری این بیماری ریشه کن گردد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت