پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اسفند 1398 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 71008

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه عنوان کرد:

پلمب بیش از ۲۰ کارگاه تولیدی طی۲۴ ساعت گذشته در دهدشت

در راستای تشدید نظارت های بهداشتی و پیشگیرانه بر اصناف مختلف تعداد ۱۱کارگاه تولیدی و ۱۱ فرپخت در سطح شهر دهدشت تعطیل و پلمب شد.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: در راستای تشدید نظارت های بهداشتی و پیشگیرانه بر اصناف مختلف تعداد ۱۱کارگاه تولیدی و ۱۱ فرپخت در سطح شهر دهدشت تعطیل و پلمب شد.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان در این زمینه تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل های نظارتی و به همت اکیپ های گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه، در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ناشی از کرونا ویروس و با همکاری اتاق اصناف این شهرستان طی بیست و چهار ساعت گذشته تعداد ۱۱کارگاه تولیدی و ۱۱ فرپخت در سطح شهر دهدشت تعطیل و پلمپ شد.

وی  تاکید کرد: گشت های نظارتی گروه مهندسی بهداشت محیط شهرستان کهگیلویه با جدیت هرچه تمام تر و با تلاش شبانه روزی خود، در صورت مشاهده هر گونه مورد و یا مواردی که سلامت عمومی مردم را به خطر اندازد بدون هیچ گونه اغماضی برخورد نموده و نسبت به معرفی موارد متخلف به مراجع قضایی اقدام خواهد نمود.

دکتر محمد طاهر طیب زادگان در این خصوص گفت: به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا، غربالگری کوید ۱۹ از تاریخ ۲۳ اسفند توسط مراقبین سلامت و بهورزان به صورت غیر حضوری در حال انجام میباشد و خوشبختانه همکاری مردم شهرستان بسیار مطلوب بوده و این غربالگری با شماره تلفن ۴۰۳۰ توسط همکاران صورت گرفته و ظرف ۴۸ ساعت گذشته تعداد ۷۵۰۰۰ نفر پایش شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: علائم مورد نظر شامل تب و لرز،گلو درد،نفس تنگی و سرفه خشک از همشهریان سوال و در صورت علائم ارجاع به مرکز شهید بهشتی شهرستان و علائم حاد به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت منتقل می شوند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان از مردم تقاضا نمود که نظام سلامت کشور را در این طرح همراهی نموده و با ورود اطلاعات صحیح در مسیر شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشید.

وی در مورد ثبت اطلاعات افراد گفت: اطلاعاتی که توسط فرد در سامانه بارگزاری می‌شود یادر مراکز بهداشتی در پرونده سلامت فرد درج می‌شود، توسط مراقبین سلامت و بهورزان پایش می‌شود.

دکتر طیب زادگان با اشاره به اینکه فرد از طریق دریافت پیامک از نهایی شدن اطلاعاتش در سامانه مطلع می‌شود افزود: مراقبین سلامت و بهورزان بعد از ارزیابی اطلاعات در صورت مشاهده نمونه‌های مشکوک موارد را پیگیری می‌کنند

وی تأکید کرد: علت اصلی راه‌اندازی این سامانه، تشخیص زودهنگام و تسریع در روند درمان بیماران احتمالی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت