پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اسفند 1398 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 71062

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

روند رو به افزایش ویروس کرونا تا پایان نیمه اول فرودین ماه در استان ادامه دارد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از روند افزایش ویروس کرونا در استان از روزهای پایانی تا نیمه اول فرودین ماه سال آینده هشدار داد

صدای جنوب:

پرویز یزدان پناه  در پی  شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از شیوع ویروس کووید -۱۹ تا کنون ۳۲۱  نمونه آزمایش  ویروس کرونا ارسال شده است که از مجموع این تعداد ۳۲ مورد  نتیجه آزمایشات آنان مثبت اعلام شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا تعداد ۱۵ نفر به صورت ایزوله در خانه قرنطینه و داروهای خود را مصرف می کنند.

 وی با بیان اینکه  در حال حاضر تعداد ۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری  و دوران درمان را طی می‌کنند، اذعان کرد: هم اکنون هشت بیمار کرونایی بهبود  و ترخیص شده  و در حال حاضر دارو هم مصرف نمی‌کنند.

یزدان پناه از روند رو به افزایش ویروس کرونا در روزهای پایانی سال تا نیمه اول فرودین ماه سال آینده  هشدار  داد و خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات بهداشتی، حضور نیافتن در اجتماعات  و در خانه ماندن می‌توانند تا حدودی از گسترش این ویروس جلوگیری به عمل آورند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت