پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 فروردین 1399 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 71477

سفر سرزده دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور به کهگیلویه بویراحمد

دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران با هدف بازدید میدانی از فعالیتهای هلال احمر کهگیلویه بویراحمد برای مقابله با ویروس کرونا به این استان سفر کرد.

صدای جنوب:

در سومین روز از فروردین ماه و همزمان با عید سعید مبعث پیامیر رحمت (ص)دبیرکل جمعیت هلال احمرکشور به صورت سرزده وارد شهریاسوج شد  وسپس طی تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان حصور خود را اطلاع دادند .

محمودرضا پیروی در ادامه به ساختمان EOS حوزه معاونت امدادونجات رفت وبا نجاتگران آماده دیدار و از آنان تقدیر وتشکر نمودند.
وی سپس  به سمت جاده مواصلاتی یاسوج به اقلید حرکت و پست غربالگری کرونا ویروس جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد را مورد بازدید و ارزیابی قرارداد واز نزدیک با نحوه تب سنجی و عملکرد کادر درمانی این پست ها آشنا شد.

در ادامه این سفر کم سابقه پیروی و همکاران در هوای بارانی به سمت شهرسی سخت مرکز شهرستان دنا حرکت کردند وپست غربالگری جمعیت هلال احمر شهرستان دنا را نیز که در محل ورودی برپا شده بود مورد ارزیابی قرار دادند .
حضور در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمراستان در شهریاسوج و تبریک سال نو وعید مبعث پیامبر اسلام(ص) از دیگر برنامه های پیروی بود.

وی در این نشست با بیا اینکه درسال جدید بتوانیم تلاشهای خود را جهت پیشبرد اهداف جمعیت دوچندان نماییم وبربیماری کرونا ویروس فائق اییم خواهان نقطه نظرات همکاران شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان نیز با تقدیر وتشکر از حضور دبیرکل جمعیت  در شرایط بد جوی و بررسی مشکلات استان نظرات را بیان ایشان هم قول مساعدت وهمکاری دادند.
در ادامهمحمودرضا پیروی به دیدار دکتر کلانتری استاندار استان رفت و در جلسه ای به بیان مسائل مهم استان پرداختند.

محمودرضا پیروی در گفت وگو با خبرنگاران از اقدامات این سازمان در حوزه تامین ماسک، اقلام بهداشتی و برخی داروهایی که دچار کمبود هستند، خبر داد و گفت: هلال احمر به صورت جدی وارد مبارزه با کرونا شده تا بخشی از بار را بردارد.
وی با اشاره به اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر در ورودی استان‌های کشور در حال اجرای طرح غربالگری و تب سنجی هستند افزود: با راه اندازی واحدهای تولیدی متعلق به جمعیت هلال احمر کار تولید ماسک و گان و..در حال انجام است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت:تهیه برنامه های آموزشی مقابله باکرونا و پخش آن از طریق رسانه ها از جمله دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر است.
محمودرضا پیروی اضافه کرد: کمک های بهداشتی دیگر کشورها از جمله چین، ژاپن و پاکستان را تحویل گرفتیم که به زودی بین استانها توزیع می شود.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت