پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 فروردین 1399 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 72545

بازدید فرماندار کهگیلویه از مبادی ورودی و خروجی دهدشت در روز طبیعت

گزارش های مردم از سطح شهرستان کهگیلویه حاکی از رعایت حداکثری فاصله گذاذی اجتماعی مردم و عملا تعطیلی سیزده به در امسال حکایت دارد.

صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه به همراه جمعی از مدیران این شهرستان از مبادی خروجی و ورودی شهر دهدشت  بازدید کرد.

به گزارش صدای جنوب ، علی رضا اتابک ضمن تقدیر از مردم به سبب رعایت مقررات فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهرستان از عوامل دخیل در اجرای این قانون تقدیر کرد.

اتابک گفت : لازم است از همکاری و همراهی مردم خوب شهرستان کهگیلویه ،سپاه ،بسیج و نیروی انتظامی، هلال احمر، بهداشت ودرمان،سمن ها و رسانه های شهرستان تشکر کنم و باید با تلاش و همکاری همه جانبه تا پایان یافتن بحران ویروس کرونا در کنار هم با یکدلی و اتحاد برای عبور از این شرایط حساسیت داشته باشیم.

اتابک شرایط شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : دولت با تمام توان و قدرت برای حل مشکلات تلاش می کند و انشالله با تصمیمات خوبی که در کمیته ملی مبارزه با کرونا گرفته خواهد شد مشکلات مردم به خصوص اصناف و قشرهای آسیب پذیر به حداقل خواهد رسید.

وی ادامه داد:ورودی های شهرستان ازسمت بهبهان و خروجی ها از سمت سرفاریاب ،چرام و سوق و سایر محل ها در شهرستان و بخش های چاروسا،دیشموک وسوق و بسیاری از روستاها با همکاری دهیاری ها و نیروی های مردمی شدیدا مراقبت می شود.

گفتنی است گزارش های مردم از سطح شهرستان حاکی از رعایت حداکثری فاصله گذاذی اجتماعی مردم و عملا تعطیلی سیزده به در امسال حکایت دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت