پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 فروردین 1399 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 72583

ایثار مردم در قطع شیوع ویروس کرونا کمتر از ۸ سال دفاع مقدس نیست

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت :مردم کهگیلویه و بویراحمد سابقه درخشانی در ۸ سال دفاع مقدس و ۴۰ ساله انقلاب اسلامی داشتند و کار امروز انها در سیزده بدر و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا کمتر از ۸ سال دفاع مقدس نیست .

صدای جنوب:

دکتر پرویز یزدان پناه گفت : مردم کهگیلویه و بویراحمد سابقه درخشانی در ۸ سال دفاع مقدس و ۴۰ ساله انقلاب اسلامی داشتند و کار امروز انها در سیزده بدر و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا کمتر از ۸ سال دفاع مقدس نیست .

وی با تقدیر از مردم که از ابتدای شیوع این ویروس در استان خوب توانستند سلامتی را مدیریت کنند گفت : انتظار ما شیوع گسترده ای تا ۲۰ فروردین ماه ۹۹ بود اما مردم با رعایت بهداشت و قطع زنجیره های شیوع به خوبی توانستند از شیوع گسترده جلوگیری کنند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از نمونه گیری روزانه بیش از ۲۰۰ بیمار مشکوک در استان خبر داد و گفت :  ما روزانه مبتلایان مثبتی در استان داریم اما این رشد بر اساس ارزیابی ها نبوده و این نشانه رعایت کردن طرح فاصله گذاری اجتماعی است .

یزدان پناه گفت اگر مردم طرح فاصله گذاری اجتماعی را بی خوبی رعایت کنند می توانیم شاهد قطع زنجیره شیوع کووید ۱۹ در استان باشیم .

وی در ادامه گفت : طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد و به شرط سیر نزولی این بیماری و رعایت مردم ممکن هست این طرح تمدید نشود و اگر مردم رعایت نکنند و قطع کننده زنجیره نباشند طرح ادامه پیدا می کند.

یزدان پناه  از راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی کرونا در استان خبر داد و گفت در اولین اقدام ۵۰ نمونه به این آزمایشگاه ارسال می شود و با محقق شدن این مهم می توانیم شاهد نمونه گیری های بیشتری در استان باشیم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت