پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 فروردین 1399 ساعت 00:01:: شناسه خبر: 72761

تقدیر و تشکر دکتر طیب زادگان از پیش قراولان و سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی از بخش بهداشت این شهرستان جهت مقابله با کووید ۱۹ تقدیر و تشکر کرد.

 صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی از بخش بهداشت این شهرستان جهت مقابله با کووید ۱۹ تقدیر و تشکر کرد.
متن پیام دکتر محمدطاهر طیب زادگان به شرح زیر است:

بسمه تعالی
بی شک، جدیت حضور و تلاش بی وقفه و شبانه روزی نیروهای بهداشتی اعم از پزشکان، بهورزان، مراقبین سلامت، کاردانها و کارشناسان بهداشتی مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و کارشناسان ستادی و پشتیبانی مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه و در راس آن معاون محترم بهداشتی شبکه به عنوان پیش قراولان و سربازان خط مقدم کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری ناشی از کرونا ویروس با انجام فعالیتهای آموزشی، ضدعفونی کردن شهرها و روستاها، نظارت ویژه و مستمر بر بازاریان و کسبه، غربالگری، بیماریابی، نمونه گیری، پایش و رصد مبتلایان و خانواده و بستگان آنها و حضور فعال در بین آحاد جامعه در راستای شرح وظایف مربوطه در کنار حوزه درمان، موجبات احساس امنیت و آسایش خاطر همگان در مواجهه با این اپیدمی روز را فراهم نموده است.

اینجانب تقدیر و تشکر خالصانه و بی دریغ خود را نسبت به این عزیزان ابراز نموده، موفقیت و سربلندی تمامی همکاران را در ادامه مبارزه و ان شاالله ریشه کنی این بیماری از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت مینمایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت