پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 فروردین 1399 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 72766

تصمیم قاطع کرونایی با پلمپ یک نانوایی متخلف در چرام+تصاویر

در راستای مبارزه بی امان با بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی همه صنوف شب گذشته یک نانوایی متخلف در شهر چرام پلمپ شد.

 صدای جنوب :

درراستای مبارزه بی امان با بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی همه صنوف شب گذشته یک نانوایی متخلف در شهر چرام پلمپ شد.
با فراگیرشدن بیماری کرونا در سطح استان تدابیر ویژه ای از سوی مسئولان به خصوص ستاد مبارزه با کرونا در سطح استان و شهرستان ها اتخاذ شده است که در همین راستا نیز برخی صنوفی که تامین کننده مایحتاج مردم بودند مجوز فعالیت به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی را در سطح شهرها داشته و دارند.

در همین راستا از ابتدای شیوع بیماری کرونا نیز تدابیر ویژه ای از سوی مسئولان در سطح شهرستان های استان برای پیشگیری از فراگیر شدن بیماری کرونا اتخاذ شده است.

جعفری فر رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تدابیر ویژه ای برای پیشگیری این بیماری صورت گرفت که برخی صنوف و شهروندان همکاری خوبی داشتند.

وی تاکیدکرد: بعلت شیوع ویروس کرونا در کشور  شبکه بهداشت درمان شهرستان چرام  مقررات خاصی برای فاصله گزاری اجتماعی همچون عدم دریافت پول از مشتری استفاده از ماسک و دستکش برای کارگران در نانوایی مصوب کرده بود که بعلت عدم رعایت مقررات فوق یک واحد نانوایی توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان چرام پلمپ شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام تصریح کرد: امیدواریم شهروندان به خصوص صنوفی که مجوز فعالیت دارند با رعایت کردن اصول بهداشتی برابر دستورالعمل های که به آنان داده شد عمل کنند تا در قطع زنجیره این بیماری موثر باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت