پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 فروردین 1399 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 73046

شناسایی و دستگیری ۸ نفر از عاملان انتشار اخبار کذب و فروش اقلام بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌ و بویراحمد از دستگیری افرادی که اقدام به انتشار آمار جعلی از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و فروش اقلام بهداشتی در شبکه‌های‌ اجتماعی می‌کردند، خبر داد.

صدای جنوب:

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌ و بویراحمد از دستگیری افرادی که اقدام به انتشار آمار جعلی از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و فروش اقلام بهداشتی در شبکه‌های‌ اجتماعی می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ روح اله شهبازی‌پور، رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا اظهار داشت: اشرافیت اطلاعاتی، پایش گروه ها و کانال های مجازی، شناسایی و دستگیری شایعه سازان فضای مجازی به ویژه در حال حاضر پیرامون موضوع ویروس کرونا از مأموریت های ذاتی و مهم پلیس فتا می باشد.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی و رصد مستمر فضای مجازی ۸ نفر از افرادی که در شبکه‌های اجتماعی واتساب، اینستاگرام و تلگرام به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار آمار جعلی از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و فروش اقلام بهداشتی در استان می‌کردند، توسط پلیس فتا استان شناسایی شدند و ضمن تشکیل پرونده به مقام محترم قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن تاکید بر عدم توجه به شایعات در فضای مجازی از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و هرگونه اطلاعات مرتبط با شیوع ویروس کرونا را فقط طریق از رسانه ملی و منابع معتبر دریافت کنند.

هم چنین در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت