پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 فروردین 1399 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 73388

افزایش ۵۶ درصدی وصول مطالبات بانک‌ها از طریق اجرای ثبت در استان

سرپرست ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۵۶ درصدی وصول مطالبات بانک‌ها از طریق اجرای ثبت در استان خبر داد.

صدای جنوب:
سرپرست ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۵۶ درصدی وصول مطالبات بانک‌ها از طریق اجرای ثبت در استان خبر داد.

سرپرست ثبت اسناد و املاک این استان گفت: میزان وصول مطالبات بانک‌ها از بدهکاران بانکی از طریق اجرای ثبت در ۱۱ ماهه سال گذشته رقمی معادل ۸۰۶ میلیارد و ۲۵۳ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۴۴ ریال بوده که نسبت به مدت مشابه ۵۶ درصد افزایش داشته است.
آقای خوب با اشاره به اینکه در یازده ماهه سال گذشته تعداد ۱۷۰۵ مورد پرونده اجرائی در دوایر اجرای واحد‌های ثبتی تابعه این اداره کل مطرح و در جریان رسیدگی است افزود: این آمار با توجه به تعداد ۱۵۵۸ پرونده مطروحه در مدت مشابه افزایش ۹ درصدی داشته است.
وی تعداد پرونده‌های مختومه شده اجرا را در این مدت ۱۳۱۶ مورد عنوان کرد.
آقای خوب اضافه کرد: در ۱۱ ماهه سال گذشته، تعداد ۶۹۴ شرکت تجاری درمراجع ثبت شرکت‌های تابعه این اداره کل به ثبت رسیده است ۲۱ درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: تعداد اسناد تنظیمی صادره در دفاتر اسناد رسمی در این مدت ۱۱۵ هزار و ۶۸۷ مورد بوده که افزایش ۸ درصدی را نشان می‌دهد.
وی بیان کرد: در این مدت نیز بیش از ۴۵۰ مرتبه بازرسی از دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق استان بصورت فیزیکی و الکترونیکی صورت گرفته است که در این بازرسی‌ها تعداد ۱۰۴ هزار و ۵۶۷ سند دفاتر اسناد رسمی، تعداد ۴ هزار و ۸۷۲ سند دفاتر ازدواج و تعداد ۱۵۷۴ سند مربوط به دفاتر طلاق رسیدگی شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت