پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 فروردین 1399 ساعت 01:01:: شناسه خبر: 73409

راه‌اندازی شبکه (شاد) به صورت آزمایشی در ۱۳ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد

شبکه آموزشی شاد به صورت آزمایشی در ۱۳ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود.

صدای جنوب:

شبکه (شاد) به صورت آزمایشی در ۱۳ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود.

نشست ستاد استانی کرونا به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور اعضا برگزار شد.

در این نشست موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله گزارشی که مدیرکل آموزش و پرورش استان از وضعیت این روزهای آموزش در کهگیلویه و بویراحمد داد.

هادی زارع‌پور از تشکیل ۵ کارگروه و اجرای مصوبات این کارگروه‌ها خبر داد و گفت: در شبکه شاد امروز ۱۳ مدرسه به صورت تست این کار را انجام می‌دهند. دوره ابتدایی از فردا در زمینه شکبه شاد فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی همچنین از حضور مدیران و معاونین آموزش و پرورش در ۱۵ برنامه تلویزیونی از ۴ اسفند تاکنون خبر داد و همچنین از برگزاری ۶ جلسه ویدئو کنفرانس با حضور مدیران آموزش و پرورش مناطق استان و حضور مدیرکل در ۷ جلسه ویدئو کنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

زارع‌پور به ضد عفونی کردن همه ادارات و شهرستان‌ها طی چند نوبت مختلف و همچنین ضد عفونی مدارس اشاره کرد و از برگزاری دوره آموزشی کرونا با حضور ۱۱ هزار فرهنگی طی یک دوره ۱۶ ساعته اشاره کرد.

زارع‌پور در خصوص شبکه شاد گفت: شبکه شاد به شکل قبل نیست و نسخه جدید آن را وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده که باید یک اپلیکیشن ابتدا توسط مدیر مدرسه و سپس توسط معلم و بعد هم توسط دانش‌آموزان نصب شود که در آموزش ابتدایی این کار به صورت آزمایشی در ۱۳ مدرسه از ۱۳ منطقه آموزشی استان از بعد از ظهر امروز جمعه راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: راه‌اندازی این شبکه از فردا شنبه در دوره ابتدایی خواهد بود و به تدریج دوره متوسطه و سپس هنرستان‌ها به این شبلکه مجهز می‌شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت