پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 فروردین 1399 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 73501

خدمت بی‌منت جوانان بسیجی گچساران در خط مقدم مقابله با کرونا

از بدو ورود این‌ ویروس منحوس به میهن اسلامی، مجاهدان سفیدپوش در بیمارستان‌ها در خط مقدم بیماری همچون روزهای پراز ایثار دفاع مقدس به مقابله با آن ایستادند و صحنه‌های زیبای ایثار و گذشت و فداکاری آفریدند.

صدای جنوب؛

این روزها عرصه مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا به عرصه ایثار و همدلی و همبستگی تبدیل شده است.

از بدو ورود این‌ ویروس منحوس به میهن اسلامی، مجاهدان سفیدپوش در بیمارستان‌ها در خط مقدم بیماری همچون روزهای پراز ایثار دفاع مقدس به مقابله با آن ایستادند و صحنه‌های زیبای ایثار و گذشت و فداکاری آفریدند.

امروزه دیگر برای همه مشخص شده است که بسیج نه تنها همپای مردم عزیز ایران در چالش ها و بحران های گوناگون کشور اسلامی ایران بوده است، بلکه به عنوان نیرویی مردمی در تمام عرصه های سخت و دشوار همیار ملت عزیزبوده است.

امروز گروه‌های مختلف جهادی هم‌چون هیات‌های مذهبی، طلاب و گروه‌های بسیج در کنار مردم و کادر درمانی همبستگی را معنا کرده و در جهت مقابله با کرونا ویروس هر چه در توان دارند را در طبق اخلاص نهاده اند۰

گروه‌های جهادی از همان روزهای اول برای رفع مشکلات مردم و کادر درمانی به تولید ماسک و بسته‌بندی مواد ضدعفونی پرداختند و شب‌های بسیاری را برای ضدعفونی محله‌ها تا صبح در خیابان‌ها بودند.

بسیج همیشه در خط مقدم مبارزه با مشکلات مردمی بوده است و از همین رو در اولین ساعات گزارش ورود ویروس کرونا، پایگاه هایی در ورودی های شهرستان گچساران برای انجام تست کرونا و غربالگری به صورت ۲۴ ساعته تشکیل دادند.

همه اینها نشان دهنده همبستگی ملت بزرگ ایران اسلامی است که در کمتر کشوری دیده می‌شود، این همبستگی از دوران انقلاب اسلامی تاکنون تحولات بزرگی را در کشور به همراه داشته است.

همبستگی ملت بزرگ ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس درسی بزرگ برای تمام ملت‌های آزاده جهان بود که با کم‌ترین امکانات و در سخت‌ترین شرایط با وجود همبستگی می‌توان در مقابل سختی‌ها مقاومت کرد و دشمن را از پای درآورد.

امروز نیز در اوج تحریم‌ها و از روزی که این ویروس وارد کشور شد، جوانان بسیجی شهرستان گچساران تمام همت خود را به عرصه ی جهاد آورده اند تا باری از مشکلات ملت اسلامی و کادر درمانی برداشته و قدم‌های جدی برای حذف این بیماری از شهرستان، استان و کشور بردارند.

باشد که این قبیل زحمات مخلصانه مورد رضایت خداوند متعال قرار بگیرد ،ءان شاءالله

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت