پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مهر 1395 ساعت 05:07:: شناسه خبر: 7365

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

صفر تا صد کنگره ملی شهدای استان با مشارکت همه نهاد ها انجام شد/ما حتی یک تومان هزینه غذا و کرایه اتوبوس ندادیم

سرداربوعلی با بیان اینکه ما حتی یک تومان پول غذا، کرایه اتوبوس، پذیرایی ندادیم، اظهار داشت: نیازی به پرداخت پول نبود چرا که همه در این زمینه کمک کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: صفر تا صد برگزاری کنگره ملی شهدا با مشارکت همه نهادها انجام شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد، سردار یدالله بوعلی در مراسم تجلیل از خادم الشهدا کنگره ملی شهدای استان، افزود: تعدادی گفتند که چند ده میلیارد تومان هزینه برگزاری کنگره ملی شهدای استان شده است اما بنده عرض می کنم که این مراسم با مشارکت همه عموم مردم و دستگاه های اجرایی و بدون هیچ هزینه اضافی انجام شد.

وی با بیان اینکه ما حتی یک تومان پول غذا، کرایه اتوبوس، پذیرایی ندادیم، اظهار داشت: نیازی به پرداخت پول نبود چرا که همه در این زمینه کمک کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت تنها ۴۰۰ میلیون تومان به ستاد کنگره شهدا پول پرداخت کرد، تصریح کرد: این پول هزینه ساخت و نصب ۵ هزار تابلو شهید در استان شده  و الحمدالله  فضای شهری شهرستانها مزین به عطر و بوی شهدا شده است که این یک کار بی نظیر بود.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه برگزاری اولین کنگره ملی شهدا در ابتدا یک کار سخت بود، ادامه داد: ما در ابتدا حتی مکانی برای ستاد نداشتیم که به لطف خدا و یاری شهدا این کار در بهترین سطوح بالا انجام گرفت.

برگزاری کنگره ملی شهدا یک کاری بی نظیر و در خورشان شهدا بود

سرداربوعلی تاکید کرد: اگر ما همواره با شهدا باشیم همه چیز درست خواهد شد که نمونه آن برگزاری کنگره ملی بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ۱۸ استان میهمان در این کنگره ملی شهدا حضور داشتند، یادآور شد: همه این میهمانان عنوان کردند که این برنامه در سطح عالی برگزار شد.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه ها و کاریهایی که در این برنامه انجام شد بومی بود، یادآور شد: تنها دو مجری از خارج از استان به خاطر اینکه تنوعی ایجاد شود دعوت شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت