پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 فروردین 1399 ساعت 18:01:: شناسه خبر: 73819

آماده باش فرمانده سپاه فتح استان به مردم و  مسئولان برای راه‌اندازی قرارگاه کمک‌های مومنامه /سردار خرمدل:برای کمک به همنوعان بسیج شویم

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در خصوص راه‌اندازی قرارگاه کمک مومنانه در استان توضیحاتی ارائه کرد.

صدای جنوب:

سردار حمید خرمدل در خصوص راه‌اندازی قرارگاه کمک مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان توضیحاتی ارائه کرد.

سردار خرمدل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به همنوعان در شرایط فعلی و تداوم آن در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امروز اولین جلسه قرارگاه جهادی کمک‌های مومنانه در استان برگزار شد.

وی گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری که باید در ایام مبارک ماه رمضان کمک‌ها ادامه پیدا کند در این امر خداپسندانه شرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه فتح گفت: تا پیش از این هم جلسات خوبی در استان برای کمک به همنوعان تشکیل شده بود اما قرارگاه اصلی کمک‌های مومنانه در استان راه‌اندازی شد و در شهرستان‌ها نیز این قرارگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: قرار است کسانی که در این مدت آسیب دیده‌اند مانند رانندگان تاکسی و کارگران ساختمانی و دست فروشان مورد حمایت قرار گیرند از این رو همه از جمله مسوولان چه آن‌هایی که در داخل استان حضور دارند و چه مسوولانی که از این استان هستند و در استان‌های دیگر حضور دارند و پیمانکاران پای کار بیایند و کمک‌ها جمع‌آوری شود.

وی گفت: در کنار همه مردم و مسوولان نهادها و دستگاه‌هایی مثل کمیته امداد و بهزیستی و هلال‌احمر و پایگاه‌های مقاومت و اصناف حضور دارند تا همه دست به دست هم داده و ظرفیت‌های استان را پای کار بیاوریم.

ارشد نظامی استان با بیان اینکه باید گوش به فرمان رهبری برای کمک به همنوعان بسیج شویم افزود: مردمی که در ایام ماه مبارک رمضان نذورات و یا سفره‌هایی دارند می‌توانند کمک‌های خود را در این مسیر سوق دهند و شماره حسابی استانی هم وجود دارد که کمک‌های خود را به این شماره حساب واریز کنند.

به گزارش فارس شماره حساب ۱۷۱۰۷۰۳۵۵۲۶۲۱ نزد بانک انصار کمک‌های مومنانه مردم استان را جمع‌آوری می‌کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت