پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 فروردین 1399 ساعت 00:01:: شناسه خبر: 73848

اعلام برندگان مسابقه کتابخوانی مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد

طبق اطلاعیه دبیرخانه مسابقه مجازی کتابخوانی استان کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم حضور بیشتر خانواده ها در منازل خود، یکی از مهم ترین اقداماتی که می تواند هم باعث سرگرمی اعضای خانواده ها و هم افزایش معلومات آن ها شود، عادت به موضوع کتابخوانی در خانواده ها است.

صدای جنوب؛

اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد توسط دبیرخانه این مسابقه اعلام شد.
طبق اطلاعیه دبیرخانه مسابقه مجازی کتابخوانی استان کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم حضور بیشتر خانواده ها در منازل خود، یکی از مهم ترین اقداماتی که می تواند هم باعث سرگرمی اعضای خانواده ها و هم افزایش معلومات آن ها شود، عادت به موضوع کتابخوانی در خانواده ها است.
با توجه به همین موضوع جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح و سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز مسابقه مجازی کتابخوانی با موضوع وظایف زن در خانواده را به صورت مشترک برگزار نمودند.
علاقمندان کتابخوانی با دریافت فایل کتاب زن و خانواده نوشته دکتر امیر حسین بانکی پور و چاپ شده در انتشارات انقلاب اسلامی و مطالعه بخش هایی از این کتاب در مسابقه شرکت کردند. آزمون این مسابقه ۲۱ فروردین؛ هم زمان با میلاد امام عصر(عج) برگزار شد و در نهایت صبح امروز۲۷فروردین، برندگان این مسابقه توسط دبیرخانه این مسابقه بزرگ که جوایز ارزشمندی نیز برای آن اعلام شده، معرفی شدند.
آزمون این مسابقه شامل۲۰ سوال چهار گزینه ای بود که به صورت اینترنتی برگزار شد و نفراتی که بیشترین امتیاز را کسب کردند حائز جوایز برتر شدند.
برندگان سفر زیارتی امام حسین (ع) در اربعین حسینی خانم ها: حسنه نزارنژادیان، نسیم اخلاصی، بتول قباشی معرفی شدند.
خانم ها زینب قباشی، نگار اخلاصی و صدیقه بنام توانستند جوایز ۳ کمک هزینه زیارت امام رضا (ع) را به خود اختصاص دهند.
اسامی ۲۰ نفر زیر هم برندگان جوایزی به ارزش صد هزار تومان خواهند شد: نجمه قباش، ساجده باختر، سلیمه مچاسبه، طاهره اسفندیاری، اسکندر صالحی، نگین اخلاصی، سیده حنانه دادگر، فاطمه اسفندیاری، فاطمه ظهیرنسب، ایروان پارسیان نژاد، فاطمه پارسیان نژاد، سیده زهرا موسوی اصل، هاجر قباشی، مونا دباغیان، محسن صدری نسب بابکان، سیدمحمدجواد خادمی، فرنگیس اسمعیلی، سیدعلی موسوی شیرازی و سیدمحسن دادگر.
گفتنی است اسامی ۳ نفر برنده مربوط به زیارت اولی های مشهد مقدس پس از هماهنگی و صحت اطلاعات به برندگان اعلام می شود. هم چنین طبق اعلام دبیرخانه این مسابقه، جایزه سفرهای زیارتی ان شالله پس از شکست کرونا انجام خواهد شد. جزییات بیشتر در خصوص این مسابقه در لینک https://www.zanemroozi.com/blog/result-kb-contest-book-reading/ منتشر شده است.طبق اطلاعیه دبیرخانه مسابقه مجازی کتابخوانی استان کهگیلویه و بویراحمد، جهت هماهنگی های بیشتر در روزهای آینده با برندگان مسابقه تماس گرفته می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت