پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 فروردین 1399 ساعت 23:01:: شناسه خبر: 74147

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

بازرسی الکترونیکی دفاتر و واحد های ثبت اسناد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور جلوگیری از انتقال کرونا بازرسی دفاتر و واحدهای تابعه این سازمان به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

صدای جنوب:
مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور جلوگیری از انتقال کرونا بازرسی دفاتر و واحدهای تابعه این سازمان به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

زمان خوب از تدابیر بهداشتی برای جلوگیری از انتقال کرونا در واحدها و دفاتر سازمان ثبت اسناد و املاک استان خبر داد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستا بازرسی بی‌وقفه الکترونیکی واحدهای ثبتی، دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس کشور در بحث گسترش ویروس کرونا و ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و نظر به اهمیت صورت پذیری وظایف و ماموریت‌های ابلاغی سازمان بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، افزونه‌های تحت شبکه و سامانه‌های بر خط با توجه به منابع و امکانات و بستر مناسب سخت افزاری و نرم افزاری در دستور کار جدی این اداره کل است.

خوب با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم سازمان بازرسی مستمر از نحوه صورت‌پذیری فرآیندهای ثبتی است، اجرای مفاد اسناد رسمی و ثبت شرکت‌ها در واحد‌های تابعه ثبتی و همچنین نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی و چگونگی تنظیم و ثبت وقایع ازدواج و طلاق است،گفت: انتظار جدی از اداره بازرسی و ارزشیابی عملکرد وجود دارد تا با همکاری واحد فناوری اطلاعات نسبت به بازرسی الکترونیکی منظم و از راه دور اقدام نماید.

این مسوول با اشاره به فعالیت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع کرونا بیان کرد: راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی برای ممانعت از مراجعه حضوری از جمله اقدامات صورت گرفته بود.

وی افزود: برگزاری جلسات و دوره ها از طریق بستر، ایجاد بستر اتصال به شبکه اختصاصی و دورکاری نیز با همین هدف انجام شد.

مدیرکل سازمان ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد از عفونت‌زدایی و سم‌زدایی همه واحدهای ثبتی با همکاری سپاه بسیج و گروه‌های جهادی به ریگر فعاایت‌های ضدکرونایی این سازمان نام برد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طدح فاصله‌گذاری پرسنل شیفت‌کاری شیف‌بندی شدند همچنین با راه‌اندازی سایت و پاسخگویی آنلاین به درخواست‌ها مراجعات به ادارات کاهش چشمگیر یافت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت