پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اردیبهشت 1399 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 74519

بازدید مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای از پروژه های در دست اقدام راهداری شهرستان لنده+تصاویر

با دعوت فرماندار شهرستان لنده مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای از برخی پروژهای مهم روستائی این شهرستان بازدید کرد.

صدای جنوب

خبرنگار:محسن زارعی

در حاشیه این بازدید، فرماندار شهرستان لنده ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مدیر کل راهدای و حمل ونقل جاده ای استان و هئیت همراه مسائل ومشکلات موجود در حوزه راهداری وتکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان لنده را از مهمترین اولویت ها عنوان و اظهار داشت با تکمیل پروژه های حوزه راهداری بخش عمده ای از مشکلات شهرستان رفع میشود.

سید خدادوست موسوی تصریح کرد؛ با عنایت به جدیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای امیدواریم در تعمیر و مرمت راههای روستائی امسال شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

فرمامدار لنده گفت؛ با حضور مدیر کل محترم راهداری و هیات همراه از پروژه در حال احداث وحدت موگرمون که با مشارکت بنیاد علوی و راه شهرسازی انجام میشود و جاده های روستائی گرداب ها، مسیر سرتنگ آزادی و پروژه بزرگ پل ارتباطی تراب که در بخش موگرمون قرار دارند بازدید به عمل آمد که در این بازدید میدانی مدیر کل محترم دستورات لازم در راستای رفع موانع پیشرو جهت تسریع در روند اجرای پروژه های مذکور را صادر کرد.

شایان ذکراست  در ادامه این سفر مدیر کل راهداری وحمل ونقل استان باتفاق فرماندار شهرستان لنده، از روند اجرای  آسفالت محور لنده-ایدنک و پروژه در دست اقدام پل موگر از توابع بخش مرکزی این شهرستان بازدید کردند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت