پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اردیبهشت 1399 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 74585

در چهارمین روز از هفته سلامت؛

تقدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از همکاری بین بخشی ادارات و سازمان ها در مهار کرونا

در چهارمین روز از هفته سلامت ۹۹؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و مدیر روابط عمومی دانشگاه با فرمانده نیروی انتظامی استان، شهردار یاسوج و رئیس جمعیت هلال احمر کهکیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

صدای جنوب:

دکتر پرویز یزدانپناه با اشاره به اینکه چهارمین روز از هفته سلامت با عنوان  «هماهنگی و همکاری بین بخشی در مقابله با کرونا» نامگذاری است، گفت: بی شک لازمه کنترل، مبارزه و مقابله با بیماری کرونا، همکاری بین بخشی و مشارکت بیشتر مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی و اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری هوشمند است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی باید آحاد جامعه نسبت به آموزش‌های وزارت بهداشت توجیه می شدند که خوشبختانه با فرماندهی استاندار محترم و همکاری معاونان استاندار، فرمانداران و نهادهایی چون سپاه، صدا و سیما ،هلال احمر، شهرداری ها، نیروی انتظامی و  سایر سازمان ها و ادارات، خوشبختانه همدلی، همکاری و فرهنگ سازی صحیح و موثری را شاهد بودیم.

دکتر یزدان پناه ضمن تقدیر از همکاری گسترده مسئولین در مهار کرونا، ابراز داشت: امنیت و سلامت مهمترین ارکان زندگی مردم است و لازم می دانم از نیروی انتظامی استان به خاطر زحمات زیادی که در سال گذشته و ابتدای سالجاری در جهت سلامت مردم متحمل شدند و در تمام مشکلات در کنار ما بودند تشکر کنم.

وی یادآور شد: در بهداشت، درمان و سلامت جامعه با هیچ کس تعارف نداریم و صادقانه تلاش می کنیم تا زندگی مردم به روال طبیعی خود بازگردد. از مردم نیز انتظار داریم که همچون گذشته دانشگاه علوم پزشکی و جامعه بهداشت و درمان را یاری نمایند و با رعایت توصیه های بهداشتی، سلامت جامعه را تضمین نمایند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت