پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اردیبهشت 1399 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 74670

توصیه های نیروی انتظامی شهرستان لنده به مردم در ماه مبارک رمضان

نیروی انتظامی شهرستان لنده ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم ، ماه شب های قدر ، ماه دعا و نیایش و ماه تزکیه و خودسازی و آرزوی سلامتی برای همه دوستان عزیز توجه عموم مردم به ویژه متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی مجاز به فعالیت برابر پروتکل های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا را به رعایت و اجرای موارد زیر جلب می نماید .

صدای جنوب

۱. به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران گرامی از هرگونه تظاهر به روزه خواری در ملا عام ، پوشش نامتعارف و کشف حجاب در واحدهای صنفی و اماکن عمومی که برابر پروتکل های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مجاز به فعالیت می باشند خودداری شود .

۲ . در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و زنجیره انتقال بیماری کرونا و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از صرف غذای سرد یا گرم در پارک ها ، تفرجگاه ها و معابر عمومی و جلوی واحدهای صنفی اکیداً خودداری گردد.

۳ . از هموطنان عزیز به ویژه رانندگان محترم وسایل نقلیه عمومی انتظار می رود با رعایت نکات بهداشتی و ضد عفونی مداوم خودروها ، از تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خود را و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز نمایند.

۴ . در صورت صدور مجوز فعالیت مراکز اقامتی و پذیرایی و سایر کسب و کارهای پر ریسک پرخطر برابر پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا،متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی ، پایانه های مسافربری و بیمارستان‌ها می‌توانند به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی می باشد با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و اخذ مجوز از مراجع ذیربط و حفظ شؤن اسلامی ، ضمن استتار امکان به گونه ای که در ملاءعام تظاهر به روزه خواری نشود فعالیت نمایند .

۵ . در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ، با بازگشایی مراکز پذیرایی ( رستوران قهوه خانه و سفره خانه) فعالیت اماکن یاد شده از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات و ضوابط با متخلفین برخورد خواهد شد.

۶ ‌. بدیهی است مسئولیت عدم رعایت مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و دیگر موارد یاد شده متوجه مسئولین و متولیان اماکن مربوطه می باشد‌ .

۷ . در پایان با آرزوی سلامتی برای تمام هموطنان و مسلمین جهان و زنجیره انتقال و کنترل بیماری کرونا ضمن تاکید بر رعایت شئون اسلامی پرهیز از چشم و حجاب و پوشش نامتعارف روزه خواری در ملا عام و اصول بهداشت فردی و اجتماعی در کلیه واحدهای صنفی و قوانین عمومی از همه شهروندان گرامی تقاضا می شود در صورت مشاهده هر گونه جرایم و تخلف ، مراتب از طریق پلیس ۱۱۰ و یا نزدیکترین مرکز نیروی انتظامی به ماموران انتظامی اطلاع تا اقدام لازم صورت گیرد .

سرگرد فرزین جمشیدی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت